استاندار بوشهر:

استان بوشهر بیشترین سهم را در اشتغال پارس جنوبی داشته باشد

استاندار بوشهر گفت: مردم استان بوشهر باید بیشترین سهم را در اشتغال صنایع و شرکت‌های مستقر در پارس جنوبی داشته تا مشکل بیکاری در استان رفع شود.

استان بوشهر بیشترین سهم را در اشتغال پارس جنوبی داشته باشدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند صبح چهارشنبه در نشست با اهل سنت شهرستان عسلویه اظهار داشت: در استان بوشهر شاهد وحدت و تعامل بسیار خوبی بین اقشار مختلف هستیم و وحدت شیعه و سنی در این استان زبانزد است.

وی به دسیسه‌ها و برنامه‌های دشمن برای ایجاد نفاق و گسترش دشمنی بین مسلمانان اشاره کرد و ادامه داد: در نقاط مختلف استان بوشهر از جمله عسلویه شاهد وحدت و همدلی مناسبی بین اهل سنت و تشیع هستیم.

استاندار بوشهر از تلاش ویژه برای رفع مشکلات مردم در نقاط مختلف استان خبر داد و اضافه کرد: در آینده نزدیک سفر‌های شهرستانی در نقاط مختلف استان برگزار می‌شود که مشکلات و مطالبات مردم در شهرستان‌های استان بوشهر با ملاقات حضوری بررسی می‌شود.

وی از بررسی موضوعات مختلف شهرستان عسلویه در نشست با فرماندار و مسئولان این شهرستان خبر داد و بیان کرد: در سفر به شهرستان عسلویه، با مسئولان و مردم این شهرستان نشست‌هایی را خواهیم داشت و مسائل و مشکلات مختلف بررسی می‌شود.

گراوند با اشاره به استقرار صنایع عظیم نفت و گاز و پتروشیمی در شهرستان عسلویه، افزود: استان بوشهر میزبان این صنایع است و باید سهم مناسبی از آن‌ها داشته باشد که یکی از موضوعات و مطالبات مردم موضوع اشتغال است که جوانان استان باید به صورت ویژه دیده شوند.  مردم استان بوشهر باید بیشترین سهم را در اشتغال صنایع و شرکت‌های مستقر در پارس جنوبی داشته تا مشکل بیکاری در استان رفع شود.

استاندار بوشهر از برنامه‌ریزی برای توسعه زیرساخت‌های بندری و افزایش ظرفیت پهلوگیری شناور‌ها در بنادر استان، تصریح کرد: ساماندهی ته لنجی و بهبود معیشت ساحل نشینان را با جدیت دنبال می‌کنیم.

انتهای پیام /پ

استان بوشهر بیشترین سهم را در اشتغال پارس جنوبی داشته باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.