مدیر کارخانجات تعمیرات لکوموتیو بافق:

افزایش 40درصدی اشتغال در کارخانجات تعیمرات لکوموتیو بافق

 مدیر کارخانجات تعمیرات لکوموتیو بافق گفت: بالغ بر 60 نیروی انسانی فعالیت های نظارتی و حاکمیتی را در جهت اجرای قرارداد ها عهده دار هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمد انوری مدیر کارخانجات تعمیرات لکوموتیو بافق گفت:این مجموعه مسوولیت تامین نیروی کشش بیش از 30درصد لکوموتیوهای ناوگان باری که یکصد دستگاه می باشند را عهده دار است.

انوری با بیان اینکه مسوولیت بیش از 30درصد لکوموتیوهای ناوگان باری که یکصد دستگاه می باشند را در این حوزه دارا هستیم گفت:از نظر تعداد شمارشی نزدیک به 15درصد و از نظر معادل توان کششی لکوموتیو 20درصد از مجموع کل ناوگان لکوموتیو راه آهن جمهوری اسلامی در این مجموعه نگهداری و تعمیر می شوند.

محمد انوری افزود:عمر کاربری این دوناوگان لکوموتیو در حوزه حمل قطارهای باری است و امور تصدی گری به بخش غیردولتی واگذار شده است.

وی با بیان اینکه این مجموعه این مجموعه، تعمیر و نگهداری دو ناوگان لکوموتیوهای GE ( General Electric) و Al(Alstom) را بر عهده دارد تصریح کرد:فعالیت های این مجموعه تنها محدود به تعمیر و نگهداری لکوموتیو نمی شود و سایر فعالیت های خدماتی و پشتیبانی در این مجموعه صورت می گیرد.

مدیر کارخانجات تعمیرات لکوموتیو بافق بیان داشت:در حوزه تعمیر و نگهداری لکوموتیو نزدیک به 450نیروی انسانی فعالیت می کنند و بالغ بر 60 نیروی انسانی فعالیت های نظارتی و حاکمیتی را در جهت اجرای قرارداد ها عهده دار هستند.

انوری با اشاره به اینکه در حوزه نیروی انسانی 40درصد افزایش داشته ایم خاطرنشان کرد:تمامی فعالیت های مربوطه به لکوموتیو در حوزه تعمیر اعم از بازدید های روزانه و تعمیرات اساسی به صورت غیرمستقیم در این مجموعه و شهرستان صورت می گیرد.

وی فضای این مجموعه را بالغ بر 76هکتار عنوان کرد و گفت:4هکتار فضای کارگاهی و بالغ بر 2هکتار فضای کارگاهی در شهرک های صنعتی ایجاد شده است که باعث افزایش ظرفیت،تعمیر و نگهداری لکوموتیو و نیروی انسانی شده است.

مدیر کارخانجات تعمیرات لکوموتیو بافق تصریح کرد:به صورت غیرمستقیم اقدامات خرید خدمات توسط بخش غیردولتی از مجموعه شهرستان در حوزه های مختلف صورت می گیرد که بتوانیم به توسعه اشتغال،توسعه پایدار و ایجاد رونق اقتصادی در شهرستان کمک کنیم.

انتهای پیام/ ی

تعمیرات 30درصد از لکوموتیو های کشور در بافق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار