ویزیت رایگان مستمندان؛

انجام ویزیت رایگان مستمندان توسط بسیج جامعه پزشکی

معاون هماهنگی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: ویزیت رایگان مستمندان توسط بسیج جامعه پزشکی انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ علی حسین پازدارمعاون هماهنگی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در تشریح برنامه‌های هفته بسیج در لرستان، از اعزام اقشار مختلف بسیج به دیدار با مقام معظم رهبری خبر داد و اظهارداشت: محوری‌ترین برنامه هفته بسیج دیدار اقشار مختلف بسیج با رهبر انقلاب اسلامی است که برای آن حدود ۷۰ نفر سهمیه از جانب سازمان بسیج در کشور به استان لرستان داده‌شده است.

وی با بیان اینکه در آستانه سی و هشتمین سالگرد بسیج مستضعفین قرار داریم، افزود: بسیج نقش بی‌بدیلی در پیروزی انقلاب داشته است و منشأ خیروبرکت بوده که نقش‌های مؤثری را ایفا کرده است.

معاون هماهنگی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد: امسال به اعتلای بسیج در زمینه‌های مختلف رویکرد‌های متنوع برای هفته بسیج تدوین‌شده است که ایجاد جذابیت برای جذب اقشار مختلف مردم به جمعیت بسیج نیز نقش داشته است.

وی بیان کرد: اجتماع بزرگ اقشار مختلف بسیج در مرکز لرستان انجام می‌شود که در پنجم آذرماه سال ۹۶ برگزار خواهد شد این مراسم تحت عنوان شکوه مقاومت برگزار می‌شود که هدف آن نمایش اقتدار بسیج است.

پازدار بابیان اینکه مساجد از گذشته تا امروز مکان گردهمایی اقشار مختلف بسیج بوده است، خاطرنشان کرد: به اقشار مختلف بسیج باید توجهات معطوف شود و ظهور و بروز آن‌ها در مساجد انجام گیرد.

وی با اشاره به برگزاری همایش طلایه‌داران سازندگی در استان تصریح کرد: در این هفته افتتاح طرح‌های اقتصاد مقاومتی را در برنامه خواهیم داشت و نمایشگاه دستاورد‌ها و تولیدات اقتصاد مقاومتی انجام می‌شود.

معاون هماهنگی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان اظهار داشت: همچنین نشست هم‌اندیشی بسیج حوزه دانشگاه و گردهمایی بسیج دانشجو تحت عنوان انقلابیان جوان دریکی از دانشگاه‌های لرستان برگزار می‌گردد.

وی با اشاره به اینکه عطرافشانی مزار و قبور شهدا را جز برنامه‌های هفته بسیج داریم، افزود: جمعی از مسئولان بسیجی با نمایندگان، ولی فقیه شهر خود دیدار می‌کنند.

پازدار در رابطه با فعالیت بسیج جامعه پزشکی لرستان در هفته بسیج عنوان کرد: ویزیت رایگان مستمندان توسط بسیج جامعه پزشکی انجام می‌شود و تیم‌های درمانی به مناطق محروم اعزام خواهند شد.

وی گفت: پیش‌بینی می‌شود که همایش گفتمان مقاومت و بسیجیان برگزار شود و گروه‌های جهادی دانشجویان نیز اقداماتی را انجام می‌دهند.

معاون هماهنگی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بابیان اینکه طرح گشت محله در هفته بسیج برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: نیرو‌های بسیجی با همکاری همکاران نیروی انتظامی در کل کشور باهدف ایجاد امنیت و خدمت‌رسانی این اقدام را انجام خواهند داد.

وی تصریح کرد: امسال به مناسبت هفته بسیج برنامه تریبون آزاد برگزار می‌شود که در این برنامه انتظارات مردم از بسیج را می‌شنویم.

پازدار اظهار داشت: شرکت در نماز جمعه نیز از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است و سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه در این هفته توسط فرماندهان بسیج انجام می‌شود.

انتهای پیام/م

ویزیت رایگان مستمندان توسط بسیج جامعه پزشکی انجام می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.