درخواست استاندار برای کالا‌های قاچاق

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کالا‌های قاچاق کشف شده در انبار‌ها با هماهنگی مقامات قضایی به مناطق زلزله زده ارسال شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ علی محمد احمدی در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کهگیلویه و بویراحمد افزود: برخی از کالا‌های قاچاق فاسد شدنی همچون مواد خوراکی و بعضی اقلام مورد نیاز آسیب دیدگان از جمله لوازم خانگی و پتو در اولویت باشد.


وی افزود: کاروان کمک‌های مردمی این استان به مناطق زلزله زده در غرب کشور روز پنجشنبه هفته جاری اعزام می‌شوند.


استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به کنترل مبادی ورودی کالا‌های قاچاق در جاده‌های ارتباطی استان نیز گفت: علاوه بر منظم ومستمر بودن عملیات‌ها باید مستند و همراه با عکس وفیلم باشد.


وی تحقق اقتصاد مقاومتی و رونق تولید واقعی و اقتصادی در کشور را تا حد قابل ملاحظه‌ای منوط به کاهش فساد و قاچاق در این حوزه دانست و گفت: دولت نیز با حساسیت بر روی این مهم تاکید دارد.


احمدی گفت: باید برای هر طرح و قانون مربوط به کمیسیون قاچاق کالا و ارز در سطح کشور برش‌های استانی آن نیز تهیه شود.


استاندار کهگیلویه وبویراحمد همچنین درباره وضعیت کیفیت و کمیت ارایه سوخت از جمله بنزین گفت: گلایه مندی‌های فراوانی در این راستا گزارش شده که به نظر می‌رسد شرکت توزیع و پخش فرآورده‌های نفتی استان در این زمینه به رسالتش خوب عمل نکرده است.


دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کهگیلویه و بویراحمد هم ارزش ریالی کالا‌های قاچاق مکشوفه در استان در هفت ماه گذشته را ۲۳۰ میلیارد ریال اعلام کرد.


حسین بهمنی با بیان اینکه تعداد پرونده‌های تشکیل شده در هفت ماه گذشته سال جاری در زمینه قاچاق کالا نیز یکهزار و ۱۰۳ مورد و در مدت مشابه سال گذشته ۹۳۹ فقره بوده است افزود: یکهزار و ۳۵۵ نفر نفر در هفت ماه گذشته دستگیر شدند که شمار افراد دستگیر شده در این راستا در مدت مشابه سال گذشته ۸۱۹ نفر بود.


کهگیلویه وبویراحمد با هشت شهرستان و ۱۷ شهر دارای ۷۱۳ هزار نفر جمعیت است.


۳۵ جایگاه سوخت در این استان موجود است.

انتهای پیام/د

کشف کالای قاچاق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.