عامل ایجاد کانال های مستهجن در بجنورد دستگیر شد

رئیس پلیس فتا استان گفت: عامل ایجاد کانال های مستهجن و ناشر تصاویر خصوص در شبکه های اجتماعی در شهرستان بجنورد دستگیر شد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبجنورد؛ سرهنگ علی اعتمادی رئیس پلیس فتا استان خراسان شمالی افزود: فردی از شهروندان در مراجعه حضوری به پليس فتا و طرح شکوائيه قضايی عنوان کرد شخصی به عنوان خانم با بنده وارد چت تلگرام شده و با بنده صحبت کرد و بعد از مدتی با بنده طرح دوستی ريخته و تصاوير شخصی و خصوصی من را به بهانه های مختلف دريافت کرده است.

وی با اشاره به اینکه متهم با دریافت تصاویر خصوصی فرد شاکی اقدام به ایجاد یک کانال تلگرامی کرده است، ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی به صورت ویژه موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

رئیس پلیس فتا استان با بیان اینکه در پی تحقیقات صورت گرفته متهم شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر شد، افزود: متهم برای تکمیل تحقیقات به پلیس فتای استان انتقال شد.

سرهنگ اعتمادی اظهار کرد: متهم در ابتدا منکر بزه انتسابی شد که با مواجه مستندات و ادله احصاء شده به ناچار لب به اعتراف گشود.

وی با اشاره به اینکه متهم بعد از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، گفت: عدم اشتراک گذاري تصاوير و اطلاعات شخصي در شبکه های اجتماعی می تواند از بسياری آسيب ها همچون باج خواهی ها، سوء استفاده ها، كلاهبرداری ها و هتک حيثيت ها مصون نگه دارد.

وی در پایان خطاب به شهروندان گفت: فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به هیچ عنوان بستر امنی برای ایجاد روابط دوستانه، تبادل تصاویر و مطالب خصوصی نمی باشد چرا که افراد سودجو از این فضا جهت اخاذی و فریب افراد ساده لوح نهایت استفاده را می برند.

انتهای پیام/آ

برخورد پلیس فتا با عامل ایجاد کانال های مستهجن در بجنورد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.