معرفی کارکنان معتاد خراسان شمالی به هیئت های تخلفات اداری

استاندار خراسان شمالی گفت : مدیران باید کارکنان معتاد را به هیئت های رسیدگی به تخلفات اداری معرفی کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبجنورد؛ محمدرضا صالحی استاندار خراسان شمالی در جلسه هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با اشاره به نتایج اجرای طرح ارتقای سلامت اداری گفت : کمتر از یک درصد جمعیت ۳۶ هزار و ۶۰۰ نفری کارکنان دستگاه‌های اجرایی و عمومی خراسان شمالی دچار اعتیاد هستند.

وی با اشاره به پایان مهلت صد روزه ترک اعتیاد کارکنان دستگاه های اجرایی و عمومی استان خراسان شمالی افزود : در مهلت صدروزه اخیر برخی کارکنان معتاد به مراکز ترک اعتیاد استان مراجعه و فرایند درمان را آغاز کردند اما کسانی که هنوز به این کار مبادرت نکرده‌اند، باید به تخلفات آن‌ها رسیدگی شود.

محمدرضا صالحی اظهار کرد : افرادی هم که به‌عنوان مشکوک به اعتیاد شناسایی‌شده‌اند، با انجام آزمایش و بررسی دقیق باید سریع‌تر تعیین تکلیف شوند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره ۲ شهید گران‌قدر عرصه مبارزه با مواد مخدر در استان که در ۲ ماه اخیر به شهادت رسیدند، آن را ضایعه‌ای سنگین توصیف و اظهار کرد : از نیروی انتظامی می‌خواهیم با حمایت دستگاه قضایی ضرب شست محکمی به سوداگران مرگ نشان دهد.

وی در خصوص مرکز ترک اعتیاد و اقامت اجباری استان ضمن اعلام حمایت از واگذاری مدیریت آن به بخش خصوصی با نظارت عالیه بهزیستی افزود : برای افزایش ظرفیت نگهداری معتادان در این مرکز تدابیر لازم اتخاذ شود.

استاندار خراسان شمالی در ادامه با اشاره به اهمیت اقدامات پیشگیرانه و فرهنگ‌ساز در جامعه، خطاب به مدیران استان تصریح کرد : از کارآفرینانی که با استفاده از توان و ظرفیت معتادان بهبودیافته یا خانواده آنان تولید محصول یا ارائه خدمات دارند، حمایت لازم به عمل آید.

 انتهای پیام/آ

اعتیاد کمتر از یک درصد کارکنان دستگاه های اجرایی در استان خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.