اعزام اکیپ به مناطق زلزله زده برای بررسی اوضاع واحدهای کارگری

یک تیم از کارشناسان حوزه تعاون و بازرسان کار اداره کل به منطقه زلزله زده اعزام و در حال بررسی اوضاع شرکت های تعاونی و واحدهای کارگری هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  کلانتری معاونت امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن بازدید از شرکت های تعاونی منطقه اورامانات از نزدیک با روند تولید و ارائه خدمات این شرکت ها آشنا ودر دیدار با مدیران این شرکت ها گفت: منطقه اورامانات با توجه به جاذبه های گردشگری، فرهنگی، مذهبی می توانند با تشکیل تعاونی های تولیدی صنایع دستی و گردشگری به راحتی می توانند نقش سازنده و توسعه دهنده در رفع بیکاری و اشتغال جوانان داشته باشند.

وی گفت:شرکت های تعاونی زمانی می توانند رشد کنند که بر روی نقاط قوت خود تاکید داشته و آنها را تقویت کنند تا بتوانند نه تنها در سطح کشور بلکه در سطح جهانی هم بدرخشند.

داود یاوری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: یک تیم از کارشناسان حوزه تعاون و بازرسان کار اداره کل به منطقه زلزله زده اعزام و در حال بررسی اوضاع شرکت های تعاونی و واحدهای کارگری می باشند که به محض آماده شدن گزارش اعلام می گردد.

انتهای پیام/ز

سفر معاونت امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به اورامانات

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.