مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان یزد:

برنامه‌های هفته وقف در استان یزد اعلام شد

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان یزدگفت: نشست با جامعه فعالان قرآنی ۲۷ آبان ماه جاری در یزد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  حجت‌الاسلام حسین زارع‌زاده مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان یزد با اعلام برنامه‌های هفته وقف در استان گفت: نشست با جامعه فعالان قرآنی ۲۷ آبان ماه جاری در یزد برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام زارع‌زاده افزود: نواختن زنگ وقف در مدارس استان و حضور در مدرسه قرآنی مدرس به صورت نمادین، ادای احترام به شهدای گمنام در حسینیه امیرچقماق، دیدار با آیت الله ناصری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد از جمله برنامه‌های این هفته است.

وی افتتاح مرکز راهنمایی و مشاوره وقف، افتتاح نمایشگاه و غبارروبی از قبور شهدا در آستان امامزاده سیدجعفر محمد (ع) یزد، سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه، آئین غبارروبی امامزاده جعفر (ع) یزد را از دیگر برنامه های هفته وقف برشمرد.

زارع‌زاده از نشست با جامعه فعالان قرآنی در این هفته خبر داد و گفت: ویژه برنامه شهادت امام رضا (ع)ا حضور خدام به همراه آیین خطبه خوانی، نشست با ریاست و کارکنان دانشکده علوم قرآنی میبد، عیادت از خانه سالمندان مهریز از دیگر برنامه‌های این هفته است.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان یزد افتتاح دفتر نمایندگی اوقاف و امورخیریه در بخش زارچ، همایش استانی یاوران وقف، دیدار با خانواده واقف شهید، نشست با همکاران بازنشسته اوقاف را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

انتهای پیام/ ی

نشست با جامعه فعالان قرآنی درهفته وقف 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار