ترقی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

همه دستگاه‌ها باید برای بازسازی مناطق زلزله زده بسیج شوند

عضو حزب موتلفه اسلامی گفت: تمام دستگاه‌ها به منظور تسریع در امدادرسانی و بازسازی مناطق آسیب دیده بسیج شوند.

همه دستگاهها باید برای بازسازی مناطق زلزله زده بسیج شوند/طرح مباحث گذشته و یافتن مقصر سودی نداردحمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره تمرکز برخی افراد روی چند واحد مسکن مهر که در زلزله اخیر آسیب دیده بودند، اظهار کرد: برخی از مسئولان به منظور فرار از پاسخگویی با فرافکنی سعی بر آن دارند که مسائل اجتماعی و اجرایی را سیاسی و به گردن اشخاص دیگر بیاندازند و تسویه حساب‌های سیاسی خود را به میان بیاورند.

وی افزود: طرح این گونه مباحث، چون واقعیت چندانی ندارد نتیجه‌ای جز سلب اعتماد مردم نسبت به آنها نخواهد داشت لذا دولتمردان باید در برابر سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری درباره پیشگیری از بلایای غیرمترقبه که سال‌ها است ابلاغ شده و باید به منظور پیشگیری از این گونه فجایع مورد توجه قرار گیرد، پاسخگو باشد.

ترقی تصریح کرد: وقتی ساختمانی که در ابتدای سال جاری ساخته شده و با یک زلزله فرو می‌ریزد دیگر طرح مباحث گذشته و یافتن مقصر سودی ندارد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی بیان کرد: در شرایط فعلی همان طور که مقام معظم رهبری بر آن تأکید دارند اولویت آن است که تمام دستگاه‌ها به منظور تسریع در امدادرسانی و بازسازی مناطق آسیب دیده بسیج شوند.

وی ادامه داد: دولت باید قبل از ورود به زمستان مشکل مسکن زلزله زدگان را حل کند و این مسئله باید دغدغه تمامی دستگاه‌های کشور باشد لذا طرح مباحثی مبنی بر اینکه در گذشته چه اتفاقی افتاده است کارساز نیست و تنها ما را از مسئله اصلی دور و به حاشیه می‌راند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۲۷ آبان ۱۳۹۶
درود بر شما خداقوت
آخرین اخبار