آنچلوتی آماده پذیرش هدایت تیم ملی ایتالیا

به گزارش مطبوعات ایتالیا،سرمربی سابق بایرن مونیخ آماده پذیرش هدایت تیم ملی فوتبال ایتالیا است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بنا بر گزارش رسانه های ایتالیایی کارلو آنچلوتی بعد از مذاکرات دیروز با مسئولان فوتبال ایتالیا آماده نشستن روی نیمکت لاجوردی پوشان شده است.


به نظر می رسد مربی سابق میلان، محبوب ترین گزینه برای جایگزین ونتورا است، اما پیشتر او گفته بود که هنوز احساس می کند که کارهای زیادی برای انجام دادن در باشگاه ها دارد.

با وجود این، از آنچلوتی به عنوان سرمربی بعدی آتزوری ها نام برده می شود و امروز رسانه های ایتالیا از جمله کویره دلو اسپورت گزارش می دهد که شانس مربیگری او از «بعید» به « ممکن» تغییر کرده است.

اولین تماس روز سه شنبه توسط میشل اووا مدیر کل فدراسیون فوتبال ایتالیا با آنچلوتی برقرار شد، زیرا این دو از زمان همکاری در پارما با هم دوست بوده اند.

دیروز تاوکیو از طریق یک واسطه با آنچلوتی ارتباط برقرار کرد، اما آنچلوتی خواستار وضوح، مدیرانی مقتدر در فدراسیون فوتبال ایتالیا و وظایف مشخص و تعریف شده است.

اگر او این سمت را بپذیرد، این احتمال وجود دارد که تا ژوئیه سال منتظر بماند، اما آنچلوتی نمی خواهد به یک فدراسیون ضعیف همکاری کند.
در نتیجه، بسیار مهم خواهد بود که ببینیم آیا تاوکیو می تواند اصلاحات پیشنهادی خود را در نشست روز دوشنبه به تصویب برساند یا نه؟
انتهای پیام/


آنچلوتی در یک قدمی نیمکت ایتالیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار