هلال احمر: مناطق زلزله‌زده جای سلفی با سگ شخصی نیست

هلال احمر از آمدن افرادی به محل زلزله کرمانشاه با سگ‌های خانگی انتقاد کرد.

هلال احمر: مناطق زلزله‌زده جای سلفی با سگ شخصی نیستبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جمعیت هلال احمر کشور با انتشار پستی در حساب توییتر خود اعلام کرد، که بعضی افراد با آوردن سگ‌های شخصی خود به محل زلزله، امید این را دارند که بتوانند به عنوان سگ زنده‌یاب از آنان استفاده کنند و در روند امدادرسانی کمک کنند.

اما آنطور که در این پست گفته شده، با توجه به این که سگ زنده‌یاب باید آموزش دیده باشد، این اقدام نه تنها کمکی به امدادرسانی نکرده، بلکه موجب اخلال کار امدادگران نیز شده است. متأسفانه برخی از افراد در این شرایط بحرانی به جای کمک در روند امدادرسانی از راه‌های درست، به سلفی گرفتن با سگ‌های شخصی‌شان می‌پردازند.

صفحه توئیتر هلال احمر نوشت: "برخی افراد با آوردن سگ‌های خانگی به محل #زلزله‌کرمانشاه و به‌خیال کمک در امدادرسانی، دست‌وپاگیر هلال‌احمر شده‌اند و شایعاتی مثل سگ تیدا نیز ساخته شده‌است. سگ‌های تجسس هلال‌احمر برای زنده‌یابی مصدومان اموزش‌دیده‌اند؛ مناطق زلزله‌زده جای سلفی با سگ شخصی نیست."

هلال احمر: مناطق زلزله‌زده جای سلفی با سگ شخصی نیست

انتهای پیام /

سلفی با سگ‌ شخصی‌ در مناظق زلزله‌زده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
khakhs
۱۶:۴۱ ۲۶ آبان ۱۳۹۶
واقعا که شرم اوره
Iran (Islamic Republic of)
خجالت داره
۰۹:۵۵ ۲۶ آبان ۱۳۹۶
اینایی که سگ شخصی میارن و سلفی میگیرن،شرم کنن خجالت بکشن چون جای کمک به زلزله زده ها مانع کمک رسانی میشن،اون سگ تو بدرد خودت میخوره ،خجالت بکشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۷ ۲۵ آبان ۱۳۹۶
چه کار بدی.متاسفم