مسئول نهاد نمایندگی، ولی فقیه در جمعیت هلال احمر لرستان :

۵۴ هزار چادر امدادی در بین زلزله‎زدگان کرمانشاه توزیع شد

مسوول نهاد نمایندگی، ولی فقیه در جمعیت هلال احمر لرستان گفت: تاکنون قریب به ۵۴ هزار چادر امدادی در بین زلزله‎زدگان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت‎الاسلام بهزاد پیروزفر امشب در جمع خبرنگاران گفت: جمعیت هلال احمر لرستان جزو نخستین تیم‎هایی بود که ساعاتی پس از وقوع زلزله در مناطق زلزله‎زده حضور یافت.

وی افزود: ساعاتی پس از وقوع زمین لرزه غرب کشور تیم‎های آواربرداری، اسکان، درمان اضطراری و پزشکی و خبرنگاران جوان جمعیت هلال احمر لرستان در مناطق زلزله زده حضور یافته و به همکاری با ارگان‎های امدادرسان پرداختند.

مسئول نهاد نمایندگی، ولی فقیه در جمعیت هلال احمر لرستان گفت: همچنین تاکنون قریب به ۵۴ هزار چادر امدادی در بین زلزله‎زدگان توریع شده است.

پیروزفر در ادامه گفت: ادارات و سازمان‎های دولتی نیز با تمام توان و استفاده از همه ظرفیت کار امدادرسانی به زلزله‎زدگان را انجام می‎دهند.

وی در ادامه با قدردانی از شهروندان لرستانی و ارسال کمک‎های بسیار خوب آنان به مناطق زلزله زده تاکید کرد: از این پس کمک‎های مردم نوع دوست لرستان به هموطنان مناطق زلزله زده عمدتأ به صورت نقدی باشد.

مسوول نهاد نمایندگی، ولی فقیه در جمعیت هلال احمر لرستان بیان کرد: قرار است که جمعیت هلال احمر روز شنبه سبد غذایی ۷۲ ساعته و از روز دوشنبه سبد غذایی یک ماهه را به صورت گسترده در بین زلزله‎زدگان توزیع کند.

پیروزفر افزود: واریز کمک‎های مردمی به حساب بانکی جمعیت هلال احمر به شماره ۹۹۹۹۹ موجب سرعت بخشیدن به روند امدادرسانی به هم وطنان مناطق زلزله زده می‎شود.

وی سپس از شهروندان لرستانی خواست که از حضور در مناطق زلزله زده خودداری کنند، چرا که این کار موجب ایجاد ترافیک شده و سرعت امدادرسانی را کند می‎کند.

انتهای پیام/د

شهروندان کمک‎های نقدی را به حساب جمعیت هلال واریز کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.