ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی کبدی بانوان مطرح کرد:

حضور قدرت‌های برتر کبدی آسیا در ایران

ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی کبدی بانوان گفت: برای اولین بار است که در چنین تورنمنتی تمامی قدرت‌های برتر کبدی آسیا حضور دارند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مرضیه عشقی  اظهار کرد: مسابقات کبدی قهرمانی آسیا از سوم تا ششم آذر ماه سال جاری در دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی گرگان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه 10 تیم در بخش بانوان شرکت دارند، افزود: من تنها نماینده از استان اصفهان در تیم ملی بانوان هستم که در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کنم.

ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی کبدی بانوان تصریح کرد: برای نخستین بار تمامی قدرت‌های برتر کبدی آسیا که صاحب‌ سبک هستند در چنین تورنمنتی حضور دارند و این کار ما را کمی سخت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: استان گلستان مهد کبدی ایران است و مردمانش هم خیلی خوب این رشته را می‌شناسند به همین خاطر تماشاچیان زیادی برای دیدن مسابقات به سالن خواهند آمد؛ وقتی دیدگاه مردم و نگاه‌ها به این ورزش اینگونه باشد قطعا توقعات زیاد است و سطح انتظارات برای یک نتیجه‌گیری خوب بالا می‌رود به خصوص اینکه ایران میزبان رقابت‌هاست و ما در کشور خودمان به مصاف حریفان می‌رویم.

عشقی در پایان اذعان داشت: در گرفتن مدال طلا مصمم هستیم چون لطف این مردم را می‌بینیم و شرمنده‌ایم؛ امیدوار هستیم به پشتوانه حضور و دعای خیرشان بتوانیم یک نتیجه ایده‌آل بگیریم، در واقع نه فقط به خاطر خودمان بلکه به خاطر این ملت می‌جنگیم و دلمان می‌خواهد که دعای خیرشان بدرقه راهمان باشد و حمایتمان کنند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار