بهره برداری از بیمارستان خیریه 550 تختخوابی تبریز در سال 98

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: بیمارستان خیریه 550 تختخوابی مردانی آذر تبریز در سال 98 به بهره برداری می رسد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛خدابخش استاندار آذربایجان‌شرقی در حاشیه بازدید خود از بیمارستان 550 تختخوابی زهرا مردانی آذر تبریز با قدردانی از زحمات و تلاش‌های ارزشمند خانواده مردانی آذر در احداث چندین مدرسه و آغاز ساخت یک بیمارستان در تبریز گفت: اینکه انسان بتواند از اموال و دارایی‌های خود به نفع جامعه بگذرد و خیر باشد، کار بسیار خوب و با ارزشی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به آخرین وضعیت مراحل ساخت و ساز این بیمارستان گفت: خیر محترم برای ساخت این بیمارستان، بیش از 100 میلیارد تومان هزینه کرده است و در ماه‌های آتی عملیات مربوط به ساختمان آن به اتمام می‌رسد.

به گفته وی، تجهیز این بیمارستان بر عهده دانشگاه علوم پزشکی تبریز است و شهرداری تبریز، زمین این بیمارستان را در اختیار خیر قرار داده است.

استاندار آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: مشکلات فعلی این بیمارستان مربوط به تاسیساتی همچون آب، برق، گاز و .. است که با کمک شهرداری تبریز رفع خواهد شد.

خدابخش از ساخت خوابگاهی به ظرفیت 12 نفر مختص همراهان بیمار در بیمارستان مردانی آذر تبریز خبر داد و اظهار کرد: امیدواریم در سال 98 بتوانیم این بیمارستان را به صورت کامل مورد بهره‌برداری قرار داده و به مردم استان تقدیم کنیم.

وی تصریح کرد: خیرین، قهرمانان و نخبگان واقعی استان هستند و ورود خیرین به حوزه سلامت در کنار سایر حوزه‌ها، نوید بخش است و امیدواریم حضور و مشارکت خیرین در رفع مشکلات جامعه با اقداماتی همچون احداث مدرسه و بیمارستان افزایش یابد.

 

انتهای پیام/ش

ساخت خوابگاه به ظرفیت 12 نفر مختص همراهان بیمار در بیمارستان مردانی آذر تبریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.