مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی خبر داد؛

پیشرفت ۸۲ درصدی پایانه مجتمع بندری جزیره نگین بوشهر

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اجرای فاز نخست طرح توسعه بندر چابهار گفت: این طرح اوائل آذرماه امسال با حضور رئیس جمهور و مقامات کشورهای منطقه افتتاح می‌شود.

پیشرفت ۸۲ درصدی پایانه مجتمع بندری جزیره نگین بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد راستاد صبح امروز در حاشیه بازدید از روند ساخت پایانه‌ها و اسکله‌های مجتمع بندری جزیره نگین بوشهر در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه پروژه مجتمع بندری نگین بوشهر بر اساس برنامه زمان‌بندی اجرا و افتتاح می‌شود اظهار داشت: پایانه و اسکله کانتینری مجتمع نگین بوشهر دارای ۸۲ درصد پیشرفت فیزیکی است و بر اساس برنامه زمان‌بندی انتظار می‌رود تا ۱۰۰ روز آینده افتتاح شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به افزایش ظرفیت تخلیه و بارگیری کانتینر در بندر بوشهر خاطر نشان کرد: با افتتاح پایانه و اسکله کانتینری مجتمع نگین بوشهر میزان تخلیه و بارگیری کالا‌های کانتینری در بندر بوشهر افزایش قابل توجه می‌یابد.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از اجرای طرح لایروبی در بندر نگین بوشهر خبرداد و افزود: پروژه اتصال به اسکله کانتینری نگین اجرایی شده که اجرای کانال دسترسی به اسکله و پایانه یاد شده با لایروبی یک‌میلیون متر مکعب در مرحله مناقصه قرار گرفته است.

راستاد با اشاره به حجم لایروبی در اسکله کانتینری نگین خاطر نشان کرد: برای تعمیق و دسترسی به پایانه کانتینری نگین ۴ میلیون متر مکعب لایروبی می‌شود.

وی، از تکمیل پروژه فاز ۳ ترمینال کانتینری بندر شهید رجایی خبرداد و گفت: با ظرفیت ۲.۷ میلیون تی. ایی. یو کانتینر فاز ۳ ترمینال کانتینری بندر شهید رجایی اجرایی شده که بر اساس برنامه زمان‌بندی تکمیل می‌شود.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به سرمایه گذاری ۸۸۰ میلیارد تومانی در ساخت فاز ۳ اسکله کانتینری بندر شهید رجایی بیان کرد: با افتتاح این اسلکه و پایانه ظرفیت تخلیه و بارگیری کانتینر در بندر شهید رجایی تا سه سال آینده به ۸ میلیون تی. ایی. یو کانتینر می‌رسد.

راستاد از اجرای پروژه فاز نخست طرح توسعه بندر چابهار خبر داد وگفت: این طرح اوائل آذرماه امسال با حضور رئیس جمهور و مقامات کشور‌های منطقه افتتاح می‌شود.

انتهای پیام /پ

اسکله کانتینری مجتمع نگین بوشهر ۸۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.