راه یابی خوزستان به دومین همایش آثار برگزیده تئاتر استان ها

مدیر هماهنگی تئاتر استان‌های اداره کل هنرهای نمایشی از راه یابی خوزستان به دومین همایش آثار برگزیده تئاتر استان ها خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، اتابک نادری، مدیر هماهنگی تئاتر استان‌های اداره کل هنرهای نمایشی گفت: دومین همایش آثار برگزیده جشنواره‌های تئاتر استان‌ها از ٥ تا ٨ آذرماه سال‌جاری در تهران برگزار می گردد که خوزستان با 2 اثر نمایشی به این جشنواره راه یافت.


وی افزود: در این همایش علاوه بر اینکه هنرمندان برگزیده فرصت خواهند داشت تا با یکدیگر تعاملاتی داشته باشند، چند نشست تخصصی و آموزشی نیز با موضوع حضور و معرفی آثار نمایشی در عرصه بین‌الملل توسط چند تن از مدرسین مطرح و شناخته شده این حوزه برای هنرمندان حاضر در همایش برگزار می‌شود.


نادری اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در این همایش علاوه بر کارگردان‌‌ها، نویسندگان بومی منتخب نیز در این همایش حضور خواهند داشت و همچنین نشست روسای انجمن‌های هنرهای نمایشی سراسر کشور با حضور ارمغان بهداروند مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی کشور در آخرین روز این همایش برگزار می گردد.


گفتنی است، خوزستان با دو اثر نمایشی «دی و بهمن شصت هزار و پنج به روایت باد سخت» به کارگردانی سیاوش عالی پور و نمایش «پل سیاه» به کارگردانی حسین گلچین زاده به عنوان آثار برگزیده بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان خوزستان در «دومین همایش آثار برگزیده جشنواره‌های تئاتر استان‌ها» در تهران شرکت خواهد کرد.


انتهای پیام/و


راه یابی 2 اثر از خوزستان در دومین همایش آثار برگزیده جشنواره‌های تئاتر استان‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.