رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب معارفه شد

مراسم تودیع ومعارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب باحضور امام جمعه ،فرماندار و جمعی از روسای شهرستان میاندوآب برگزار شد.

به گزارش   خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ درمراسم تودیع ومعارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی میاندوآب، رامین رستمی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب معرفی و از زحمات مهدی مقدم رئیس پیشین این دانشگاه تجلیل شد.

حجت الاسلام حسن زاده امام جمعه میاندوآب در این مراسم گفت: کسانی که عهده دار ادارۀ امور مردم می شوند بیش از دیگران به مکارم اخلاق نیازمند می باشند و هرچه حیطۀ مسئولیت آن ها وسیع تر گردد، بیش از دیگران به پایبندی اصول اخلاقی نیازمندند.

وی خطاب به کارگزاران ومسئولین اظهارداشت: عهده دار شدن مقام ومنصب دنیا مسئولیت و  امانتی بر دوش کارگزاران است ومسئولین درپیشگاه خداوند پاسخ‌گو خواهند بود.

حجت الاسلام حسن زاده دانشگاه ها را محل ارتقاء دانش وتوانایی و بستر تعالی وسازندگی جامعه عنوان کرد وافزود:نباید اجازه دهیم جمعی از بیگانگان با تزریق  تفکر نادرست به دانشجویان، دانشگاه ها را به جولانگاه سیاستمداران بدل کنند.

ناصر امیری فرماندار میاندوآب  ضمن قدردانی از زحمات سرپرست پیشین دانشگاه آزاد میاندوآب از تمامی دست اندرکاران دانشگاه آزاد خواست تا با اتحاد وانسجام واحدانشگاهی میاندوآب را به دانشگاه نمونه استان تبدیل کنند.

رامین رستمی سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی میاندوآب ضمن اشاره به سطح علمی بالای دانشجویان این دانشگاه به برخی از اهم برنامه های کاری و راهبردی خود در دانشگاه آزاد اشاره کرد وگفت:کار با خرد جمعی ومشارکت عمومی از اهم اولویت های جدید کاری خواهد بود.

انتهای پیام/م

مراسم تودیع ومعارفه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی میاندوآب برگزارشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.