تهران پایتخت می‌ماند

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور با بیان اینکه رویکرد طرح انتقال کارمندان تغییر کرده است، گفت: وظایف و سازمان‌ها به جای افراد به استان‌ها منتقل شوند و اگر سازمانی از تهران به سایر استان‌ها منتقل شود، طبیعتا کارکنان این سازمان هم منتقل خواهند شد.


به گزارش باشگاه خبرنگاران، لطف‌الله فروزنده ، با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای کاهش حجم فعالیت‌ها در پایتخت، اظهارداشت: انتقال دستگاه‌ها، واگذاری فعالیت‌ها به استان‌ها، عدم استخدام کارمند در تهران، کاهش ظرفیت‌های دستگاه‌ها و الکترونیکی کردن فعالیت‌ها از جمله اقدامات صورت گرفته در این زمینه است.

وی ادامه داد: در عین حال کارگروهی برای برنامه‌ریزی در جهت تحقق دو هدف کاهش مهاجرت و سبک‌سازی فعالیت‌ها در تهران تشکیل شده است.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور درخصوص طرح انتقال کارمندان از تهران گفت: تعداد کمی از تهران به استان‌ها منتقل شده‌اند. رویکرد این طرح عوض شد و به این سمت رفت که "وظایف و سازمان‌ها" به جای افراد منتقل شوند و اگر سازمانی از تهران به سایر استان‌ها منتقل شود طبیعتا کارکنان این سازمان هم منتقل خواهند شد.

به گفته وی اگر کسی بخواهد از تهران به شهرستان منتقل شود دبیرخانه ثابت برای این انتقال وجود دارد.

وی در پاسخ به این سوال که در صورت انتقال سازمان آیا مزایای در نظر گرفته شده در طرح انتقال کارمندان برای آنها وجود خواهد داشت، گفت: مزایای طرح انتقال از پایتخت برای کارمندان باقی است که مسکن مهر و انتقال پست هم انجام می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که طرح انتقال پایتخت هنوز در دستور کار قرار دارد، گفت: خیر من هیچ‌گاه نگفتم پایتخت منتقل می‌شود، بلکه فعالیت‌هایی که باید در پایتخت انجام شود در تهران خواهد ماند و سایر فعالیت‌ها به استان‌ها واگذار شود./ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار