معاون اول رئیس جمهور افغانستان:

دولت، برخوردی دوگانه در تامین امنیت تجمعات سیاسی دارد

معاون اول رئیس جمهور افغانستان در واکنش به حمله اخیر به هواداران عطا محمد نور در کابل گفت: حمله به هواداران والی بلخ حمله به شورای عالی ائتلاف نجات افغانستان به شمار می رود.

دولت، برخوردی دوگانه در تامین امنیت تجمعات سیاسی داردبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، جنرال عبدالرشید دوستم، معاون اول رئیس جمهور افغانستان در واکنش به حمله اخیر به هواداران عطا محمد نور در کابل گفت: حمله به هواداران والی بلخ حمله به شورای عالی ائتلاف نجات افغانستان به شمار می رود.

معاون اول رئیس جمهور افغانستان اظهار داشت: نهادهای امنیتی در تامین امنیت همایش‌های جریان‌های سیاسی دوگانه برخورد می‌کنند، زیرا امنیت گردهمایی برخی از احزاب سیاسی را به نحوی تامین می‌کنند که دشمنان به چند صد متری آن هم نمی‌توانند نزدیک شوند.

در همین حال، عطامحمد نور والی بلخ نیز مستقیما انگشت اتهام خود را به سمت برخی از افراد دولت بدون بردن نام آنها نشانه رفته است و تاکید کرده که این حمله از سوی بعضی از افراد حاضر در دولت انجام شده است.

این در حالی است که مسئولیت حمله به هواداران عطامحمد نور در هتل «قصرنوین» کابل که ده‌ها کشته و زخمی به جا گذاشت را گروه تروریستی داعش بر عهده گرفته است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار