مدیرکل نوسازی مدارس لرستان :

۹ میلیارد و ۳۷۳ میلیون تومان اعتبار برای راستای نوسازی مدارس لرستان دریافت شد

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان از دریافت ۹ میلیارد و ۳۷۳ میلیون تومان اعتبار در راستای نوسازی مدارس لرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ محمد چگنی با اشاره به طرح‌های نوسازی مدارس استان  لرستان گفت: طرح تخریب و بازسازی مدارس، طرح تکمیل فضا‌های نیمه‌تمام با مشارکت خیرین، طرح گرمایش و سرمایش مدارس و طرح احداث و تجهیز مراکز تربیت معلم فرهنگیان از جمله طرح‌های در دستور کار بازسازی و نوسازی لرستان است.

وی خاطرنشان کرد: طرح احداث و تجهیز مراکز تربیت معلم فرهنگیان در اختیار سازمان نوسازی مدارس است و از آنجا برای این طرح هزینه می‌شود.

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان با بیان اینکه طرح‌های متمرکز ملی در اختیار نوسازی مدارس بوده، بیان داشت: طرح تکمیل فضا‌های ورزشی از ارزش افزوده، طرح تکمیل فضا‌های ورزشی عوارض دخانیات که همان ۲۷ درصد تکمیل و توسعه فضا‌های ورزشی بوده، طرح مالیات بر ارزش افزوده و کمک به تجهیزات مناطق محروم و طرح تامین قیر برای آسفالت و ایزوگام مدارس از جمله طرح‌های متمرکز ملی در اختیار نوسازی مدارس است.

چگنی در ادامه گفت: کل اعتبارات مصوب سال ۹۶ به جز گرمایش و سرمایش، ۲۷ میلیارد و ۸۷۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بوده که تاکنون ۹ میلیارد و ۳۷۳ میلیون تومان به صورت اسناد خزانه دریافت کردیم.

وی از دریافت قیر مرحله اول خبر داد و گفت: یک میلیارد و ۸۲۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان قیر دریافت کردیم.

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان افزود: در خصوص گرمایش و سرمایش نیز اگر معادل سال قبل اعتبار داده شود، چهار درصد سهم استانی پوشش داده می‌شود.

انتهای پیام/د

دریافت ۹ میلیارد و ۳۷۳ میلیون تومان اعتبار برای راستای نوسازی مدارس لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار