هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال

نفت تهران صفر - سایپا 1 / برد سه امتیازی دایی مقابل درخشان

دو تیم نفت تهران و سایپا در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند.

///نفت تهران صفر - سایپا صفربه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دو تیم نفت تهران و سایپا در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر از ساعت 15:15 به مصاف یکدیگر رفتند.

ترکیب نفت تهران:

میلاد فراهانی، احمد آل نعمه، محسن بنگر، سینا خادم پور، هاشم بیگ زاده، علی عزتی، سامان آقازمانی، امیرحسین فشنگچی، مصطفی حقدوست، فرشاد هاشمی و امین منوچهری

ترکیب سایپا:

حامد فلاح‌زاده، حامد شیری، طاها شریعتی، روزبه شاه‌علی‌دوست، امید خالدی، رضا اسدی، محمدرضا سلیمانی، علی قلی‌زاده، مهدی ترابی، آرش رضاوند و محمد عباس‌زاده

حواشی بازی:

در حالی که یک دقیقه از شروع بازی گذشته بود علی دایی وارد چمن شد و در هنگام ورود او به زمین تماشاگران با لقب سلطان علی دایی او را تشویق کردند.

میلاد فراهانی دروازه بان تیم نفت تهران خوش و بش گرمی با بهزاد غلامپور مربی فعلی تیم سایپا  داشت.

روزبه شاهعلی دوست بازیکن تیم سایپا تنها کسی از این تیم بود که برای خوش و بش به سمت نیمکت تیم نفت تهران رفت. این در حالی است که کلیه بازیکنان نفت تهران با دسته گل به سمت نیمکت نشینان سایپا رفتند و خوش و بش گرمی را با مربیان و بازیکنان این تیم داشتند و حتی بعضی از بازیکنان به یادگار عکس هایی را با محمد دایی انداختند.

با توجه به اینکه علی دایی سرمربی تیم سایپا و جواد خیابانی گزارشگر تلویزیون کمک های زیادی را در هنگام زلزله مخرب غرب کشور به مردم سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی فرستادند در بازی امروز هواداران کردستانی با آوردن بنر بزرگی به تشویق  علی دایی پرداختند.

با وجودی که علی دایی از دقیقه 1 کنار خط نکات فنی را به بازیکنانش گوشزد می کند اما بر عکس او درخشان در نیمکت حضور دارد و مجتبی خورشیدی دستیارش لب خط بازیکنان را هدایت می کند.

برخی از نزدیکان حمیددرخشان سرمربی تیم نفت در جایگاه ویژه حضور دارند و از نزدیک بازی را تماشا می کنند.

رضا درویش مدیرعامل تیم سایپا در این بازی به دلیل پاره ای از مشکلات در ورزشگاه تختی حضور ندارد.

در اواخر نیمه نخست هواداران حاضر در ورزشگاه شروع به تشویق تک تک بازیکنان سایپا کردند.

عنایت آلله آتشی گزارشگر با سابقه تلویزیون و پیشکسوت بسکتبال هم در ورزشگاه و در جایگاه ویژه حضور دارد.
 
در دقیقه سی و چهار بازی نزدیک به بیست بچه از هواداران دانش آموز وارد ورزشگاه تختی شدند و در جایگاه هواداران سایپا نشستند.

مارکار آقاجانیان دقایقی پیش از پایان نیمه اول به ورزشگاه آمد. 

پیش از شروع نیمه دوم برخی از بازیکنان تیم نفت مانند محسن بنگر،امیرحسین فشنگچی،احمد آل نعمه،فرشاد هاشمی و سامان آقا زمانی کنار دایی ایستادند و عکسی را به یادگار با او انداختند.

یکی از نکات جالب توجه این بازی این است که درخشان از ابتدای بازی حتی یک بار هم به کنار خط نیامده است و در تمام دقایق بازی خورشیدی این وظیفه را بر عهده داشته است.

پس از پایان بازی کلیه نیمکت نشینان سایپا به سمت دایی رفتند و این برد ارزشمند را به او تبریک گفتند.در هنگام خروج دایی تماشاگران دایی را تشویق کردند که او هم با دست تکاندن به ابراز احساسات هواداران پاسخ داد.
 
پس از پایان بازی یکی ازتوپ جمع کن ها به سمت منوچهری مهاجم نفت رفت و عکسی را به یادگار با او گرفت.

دقایق بازی:

 در دقیقه 31 و بنا به دستور کادر فنی تیم سایپا برخی از نیمکت نشینان این تیم پشت دروازه تیم نفت شروع به گرم کردن کردند.این در حالی است که هیچ یک از بازیکنان نفت بر روی نیمکت ذخیره ها قرار داشتند.

در دقیقه 43 این دیدار ضربه سلیمانی به بیرون از زمین رفت.

نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در دقیقه 55 عباس زاده مهاجم تیم سایپا در داخل محوطه شش قدم تیم نفت در شرایطی که می توانست با ضربه ای آرام گل نخست تیمش را به ثمر برساند اما با شوتی سر ضرب توپ را به آسمان فرستاد و همین مسئله باعث شد تا دایی اعتراض کند.

در دقیقه 57 علی قلی زاده در حالی که در موقعیتی دو به تک قرار داشت و می توانست با یک بغل پای ساده سایر بازیکنان تیمش را صاحب موقعیتی عالی کند اما توپ را به هوا زد و همین امر موجب شد تا سرمربی سایپا ناراحت شود.

در دقیقه 62 مهدی ترابی گل نخست شاگردان دایی را به ثمر رساند و پس از این گل دایی دستانش را به نشانه شادی به آسمان برد و در این بین بهزاد غلامپور مربی دروازه بان های تیم سایپا تو بغل دایی آمد تا به نوعی در شادی او سهیم شود.

در دقیقه 79 علی قلی زاده در موقعیتی تک به تک قصد دریبل زدن فراهانی گلر نفت را داشت که در این امر ناموفق عمل کرد و باعث شد تا دایی از شدت ناراحتی دستش را روی سرش بگذارد.

در دقیقه 82 حمید درخشان سرمربی تیم نفت به نصرتی گفت برای تعویض خودش را آماده کند تا به زمین برود اما این بازیکن از حضور در بازی امتناع کرد. درخشان چند بار این خواسته خود را تکرار کرد اما نصرتی در نهایت از این کار خودداری کرد.

این دیدار با نتیجه یک بر صفر به نفع تیم سایپا به پایان رسید.

انتهای پیام/

شکست شاگردان درخشان مقابل تیم سایپا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار