مدرس فدراسیون همگانی کشور؛

بادی پامپ بهترین روش مقابله با افسردگی و آلزایمر است

مدرس رشته بادی پامپ فدراسیون ورزش های همگانی کشور گفت: بادی پامپ بهترین رشته ورزشی برای مقابله با ابتلا به افسردگی ، آلزایمر و پارکینسون است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ بهار یوسفی صفت در حاشیه برپایی کارگاه مقدماتي بادي پامپ استان همدان افزود: این رشته ورزشی بهترین روش برای بهبودی کارایی سیستم عصبی و ایمنی بدن و مانع ابتلا به افسردگی ، آلزایمر و پارکینسون می شود .

وی افزود: همچنین بادی پامپ برای افرادی که قصد فرم دهی به بدن و همچنین کاهش شدید توده چربی و نیز افزایش متابولیسم بدن دارند بهترین شیوه ی تمرینی است.

یوسفی صفت بادی پامپ را یکی از سریعترین راه ها برای رسیدن به اندام مناسب دانست و گفت: این رشته ورزشی بهترین روش برای تناسب اندام بانوان است و شاید به همین دلیل گرایش بانوان به این رشته چشمگیر است.

وی افزود: بادی پامپ توده های عضلانی را افزایش داده و موجب ارتقا قدرت و استقامت عضله می شود ضمن اینکه منجر به تقویت راست قامتی و وضعیت قرارگیری بدن نیز خواهد شد.

این مدرس و مربی ارشد بادی پامپ کشور خاطرنشان کرد: تمرینات استقامتی با وزنه راهی مناسب برای کالری سوزی است و در هر جلسه تمرین بادی پامپ به طور متوسط بین 450 الی 700 کالری سوزانده می شود و با بالارفتن سوخت و ساز بدن، عضلات با این تمرین ترمیم می یابند و بعد از اتمام تمرین ، همچنان سرعت کالری سوزی بالا است که به چربی سوزی کمک شایانی می کند.

وی، جلوگیری از پوکی استخوان وافزایش تراکم استخوان ها، کاهش چربی های شکم وپهلو،⃣فرم دهی عضلات بدن،شادابی نشاط و دوری از رخوت و عدم تحرک و نیز سفت شدن عضلات همزمان با لاغري را از دیگر فواید ارزنده بادی پامپ عنوان کرد.

بادی پامپ یک نوع ورزش قدرتی - استقامتی است که با استفاده از وزنه و هالتر و انجام تمرینات قدرتی با تکرارهای زیاد و وزنه های متوسط ، در سیستم هوازی انجام می شود .

انتهای پیام/ د

بادی پامپ ورزشی موثر در کاهش افسردگی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.