اجرای طرح سند تحویل بنیادین از اول آبان در مدارس مازندران

معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران از اجرای طرح سند تحویل بنیادین با عنوان پیوند اولیاء و خانواده آبان هر سال در استان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، اسفندیار نظری معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران از اجرای طرح صنعت تحویل بنیادین با عنوان پیوند اولیاء و خانواده در این استان و برگزاری همزمان با سراسر کشور، آبان هر سال خبر داد و گفت: این طرح در در ۳۴۳ هنرستان مازندران شامل ۱۲۰ هنرستان فنی وحرفه‌ای و ۲۲۳ هنرستان اجرا شده که خود باوری و اعتماد به نفس وآینده شغلی دانش آموزان را تضمین خواهد برد.

وی با اشاره به جایگاه آموزش فنی، حرفه‌ای و آموزش و پرورش با بیان اینکه عرصه تعلیم و تربیت از مهمترین زیرساخت‌های تعالی همه جانبه کشور و ابزار جدی برای ارتقای سرمایه انسانی شایسته کشور در عرصه‌های مختلف است افزود: تحقق ارزش‌ها و آرمان‌های متعالی انقلاب اسلامی مستلزم تلاش همه جانبه در تمام ابعاد فرهنگی، علمی، اجتماعی و اقتصادی است.

معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران گفت: دانش آموزانی مازندران هم اکنون با عنوان هنرجو در هنرستان‌ها فارغ التحصیل می‌شوند، که با توجه به نیاز کشور بیش از ۸۰ درصد جذب بازار کار می‌شوند.

اسفندیار نظری افزود: امسال در استان مازندران از ۳۸ هزار و ۸۱۳۳ دانش آموز، ۴۰ درصد از آن‌ها به رشته‌های فنی، حرفه‌ای وکار و دانش و بقیه نیز به رشته‌های نظری هدایت شدند.

انتهای پیام/آ

طرحی برای تحول سند بنیادین آموزشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.