هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال

پیروزی تیم فوتبال سپاهان مقابل تراکتورسازی

تیم فوتبال سپاهان در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال با نتیجه ۳ بر صفر تراکتورسازی تبریز را شکست داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دیدار 2 تیم سپاهان و تراکتورسازی تبریز از ساعت 14:45 دقیقه آغاز شد، در این دیدار سپاهان با ترکیب الی ویرا، انصاری، آقایی، نویدکیا، مروان حسین، کریمی، علیمحمدی، پاچی، غلامی، رحیمی و یزدانی به میدان رفت.

در آن سوی میدان نیز گروسیان، ایران پوریان، نوری، آزادی، حاتمی، تهامی، نادری، عشوری، نصر آزادانی، مسلمی پور و طاهران 11 نفر اصلی تراکتور سازی در این دیدار بودند.

سید فاخر تهامی مهاجم جوان تراکتورسازی در دقیقه 3 این دیدار ضربه سری به سمت دروازه سپاهان زد که این توپ به شکلی خطرناک به بیرون رفت.

در دقیقه 4 این دیدار ساسان انصاری با نفوذ در میان مدافعان تیم حریف نفوذ کرد و با ضربه‌ای بسیار زیبا گل نخست سپاهان را به ثمر رساند.

در دقیقه 5 این دیدار ساسان انصاری ضربه‌ سر خطرناکی را به سمت دروازه حریف زد که از بالای دروازه به خارج از زمین رفت.

محمد نوری بازیکن تراکتورسازی ضربه سر زیبایی را به سمت دروازه سپاهان زد که ثمری برای تیمش نداشت.

ساسان انصاری در دقیقه 22 موقعیت دیگری به دست آورد و با دروازه‌بان حریف تک به تک شد اما برای سپاهان نتیجه‌ای نداشت.

در دقیقه 31 نصر آزادانی بازیکن تراکتورسازی حرکتی آکروباتیک به سمت دروازه سپاهان زد که به مدافعان برخورد کرد و در بازگشت نیز فرزاد حاتمی شوت خود را به بیرون زد.

در دقیقه 41 این دیدار ضربه آزادی نصیب سپاهانی‌ها شد که علیمحمدی ضربه زیبایی را به سمت دروازه حریف زد اما گل نشد.

در دقیقه 50 این دیدار سینا عشوری در محوطه جریمه توپ را با دست زد و داور خطای پنالتی برای این تیم گرفت که ساسان انصاری از روی نقطه پنالتی گل دوم سپاهان را به ثمر راند.

دقیقه 55 مهرداد محمدی از روی نقطه کرنر توپ را ارسال کرد ضربه سر زیبای مروان حسین را دروازه‌بان تراکتور مهار کرد.

علی کریمی در دقیقه 84 این دیدار حرکتی انفرادی را آغاز کرد و از پشت محوطه جریمه شوتی زیبا را به سمت دروازه گروسیان زد که این شوت زیبا تبدیل به گل سوم سپاهان شد.

در این دیدار اکبریان قضاوت بازی را بر عهده داشت و طوسی و نوری کمک‌های این داور بودند که در این دیدار به سیاوش یزدانی از سپاهان و نادری و عشوری از تراکتور کارت زرد داده شد و نادری نیز از زمین بازی اخراج شد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار