فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خاتم:

خدمت رسانی همه جانبه به مردم وظیفه ذاتی بسیج است

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خاتم گفت: جوانان باید با بصیرت و روحیه انقلابی نقشه دشمنان را خنثی کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  سرهنگ آزادی نژاد فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خاتم گفت: گسترش فرهنگ بسیج درجامعه به شکوفایی هر چه بیشتر توانمندی ها می انجامد وبرگزاری یادواره های شهدا در تداوم اهداف این عزیزان نقش موثری خواهد داشت.

سرهنگ آزادی نژاد  ضمت تبریک  هفته بسیج افزود:  برگزاری یادواره شهدا یادآوری راه شهیدان است که راه شهید را بشناسیم و در مسیر آن حرکت کنیم رزمندگان اسلام با بصیرتی که داشتند با شروع جنگ تحمیلی به ندای رهبر لبیک گفته و مقابل دشمن تا پای جان ایستادند و به شهادت رسیدند این بصیرت باعث شد که توطئه های دشمن خنثی شود٬

وی گفت: امروز نیز همه جا بخصوص جوانان باید دشمن شناس بوده و بصیرت داشته باشند و با روحیه انقلابی که دارند نقشه دشمن را بشناسند و آن را خنثی کنند.

وی افزود:خدمت رسانی همه جانبه به مردم وظیفه ذاتی بسیج است و افراد در هر جایگاه شغلی در مسیر رضای خداوند وخدمت به خلق گام بر دارند بسیجی محسوب می شوند.

اجرای مداحی ,دکلمه خوانی  در یادواره از دیگربرنامه های این یادواره بود.

یادواره شهید حسن افخمی تنهاشهید روستای چاکری باحضورفرمانده سپاه ناحیه بسیج خاتم ,امام جمعه ,نماینده ولی فقیه درسپاه الغدیراستان خانواده شهدا واقشارمختلف مردم درمحل مسجدروستای چاکری خاتم برگزارشد.

سرهنگ آزادی نژاد ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین در یادواره از تمام کسانی که در راستای یادواره تلاش می کنند بویژه خانواده شهدا تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/ ی

گسترش فرهنگ بسیج در جامعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.