کشف محموله قاچاق؛

کشف محموله قاچاق ۳.۵ میلیارد ریالی در پلدختر

فرمانده انتظامی پلدختر از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۳ میلیارد و ۴۷ میلیون و ۸۰۰ هزارریال در یک هفته اخیر در سطح این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ صفر عبدالوند فرمانده انتظامی پلدختر اظهار داشت: در راستای منویات مقام معظم رهبری، تحقق شعار سال و اولویت‌های دستور کار فرمانده انتظامی لرستان، نیروی انتظامی شهرستان پلدختر در مبارزه با ورود کالای قاچاق و برخورد با مفسدان اقتصادی عزم خود را جزم کرده است.

وی افزود: شهرستان پلدختر به دلیل قرار گرفتن از نظر جغرافیایی در مسیر ورودی استان‌های ایلام و خوزستان، ترانزیت قاچاقچیان و ورود کالای خارجی است که در این رابطه گشت‌های ایست و بازرسی در پاسگاه‌های برون شهری پلدختر فعالیت‌هایی در رابطه با برخورد با کالای قاچاق در هفته اخیر انجام داده است.

فرمانده انتظامی پلدختر گفت: با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان ۶ دستگاه خودرو حامل محموله‌های قاچاق در محور‌های مواصلاتی پلدختر توقیف شد.

وی افزود: تعداد ۲۴ تن برنج خارجی و ۲۶۹ قلم لوازم خانگی قاچاق شامل ۹۸۴ عدد چراغ قوه و ۹۸۰ جفت کفش از این خودرو‌ها کشف و ضبط شد.

عبدالوند گفت: خودرو‌های توقیف شده تریلر کشنده، کامیون‌های ایسوزو و وانت نیسان بودند که تعداد هفت نفر قاچاقچی کالا در این رابطه دستگیر شد.

انتهای پیام/م

محموله قاچاق ۳.۵ میلیارد ریالی در پلدخترکشف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.