پیروزی مقاومت اسلامی بر داعش نتیجه رشادت ها‌ی سپاه و بسیج

نماینده،ولی فقیه در استان قزوین گفت: پیروزی مقاومت اسلامی بر داعش نتیجه رشادت‌ها و جانفشانی‌های بسیج و سپاه است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در دیدار فرماندهان سپاه گفت: داعش فتنه‌ای برای نابودی کشور‌های اسلامی بود، اما با خواست الهی به نام ایران اسلامی و با فرماندهی سردار قاسم سلیمانی خنثی شد.

وی افزود: با پیروزی بزرگ مقاومت اسلامی بر داعش، امروز بیشتر از هر زمان دیگری کلام امام راحل را در می‌یابیم که فرمودند: «اگر سپاه نبود کشور هم نبود».

امام جمعه قزوین گفت: امروز شاهدیم که سپاه نه تنها به کشور امنیت بخشیده است، بلکه کشور‌های منطقه نیز به برکت حضور مقتدارنه سپاه، صاحب امنیت شده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با بیان اینکه بسیج هر روز نقش‌آفرینی و اثرگذاری خود را توسعه می‌دهد، افزود: بسیج قشری است که امنیت را فراتر از مرز‌های جغرافیایی تأمین کرد و امید را در دل‌های مردم به وجود آورد و این امیدآفرینی همان چیزی است که قرآن انتظار دارد.

همچنین در ابتدای این دیدار فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: بسیج مایه سرافرازی و سربلندی اسلام و مسلمین شده است و هر کجا رسالتی بر عهده این قشر قرار گرفت، با بالاترین میزان اثرگذاری انجام شده است.

سردار محمد شاهرخی افزود: بسیج در دوران دفاع مقدس ، دوران سازندگی و خنثی‌سازی فتنه‌های امنیتی و سیاسی دشمن، نقش مهمی را ایفا کرد و امروز هم در شکست فتنه بزرگ تکفیری و داعشی نقش راهبردی داشته است.

انتهای پیام/

 

دیدار امام جمعه قزوین با فرماندهان سپاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.