نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

کمک به زلزله زدگان کرمانشاه نیاز روز جامعه است

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت : کمک به زلزله زدگان کرمانشاه نیاز روز جامعه است و واقفان در این زمینه دست هموطنان آسیب دیده را بفشارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دیدار با مدیرکل و کارکنان اداره کل اوقاف و امور خیریه این استان بر لزوم توسعه فرهنگ وقف، به روز رسانی نیات واقفان و توجه به وقف های جدید با توجه نیازهای روز جامعه تاکید کرد و گفت: توجه به زلزله زدگان نیاز امروز جامعه است که واقفان می توانند بر این اساس نیات خود را برنامه ریزی کنند.


وی افزود: توجه به آسیب دیدگان حوادث طبیعی نظیر زلزله و سیل از مواردی است که باید در توسعه فرهنگ وقف در اولویت قرار گیرد و اداره کل اوقاف و امور خیریه باید در این زمینه فرهنگ سازی و اطلاع رسانی کند.


شاهچراغی تصریح کرد: توجه به مباحث علمی، توسعه مراکز علمی، دانشگاهی، مدارس و سایر نیازهای روز نیز در زمینه توسعه موقوفات مهم هستند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان همچنین بر لزوم حفظ و احیای موقوفات، پیشگیری از موقوفه خوری، به روز رسانی مال الاجاره موقوفات و ایجاد اشتغال با سرمایه گذاری های موقوفاتی تاکید کرد.


حجت الاسلام عبدالله واحدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان نیز در این دیدار گفت: امسال با استفاده از موقوفات در بخش های مختلف بیش از سه هزار شغل ایجاد کرده است.


وی گفت: برای توسعه فعالیت های قرآن آموزی به زودی مرکز آموزش مجازی قرآن کریم در استان سمنان راه اندازی می شود.


انتهای پیام / ه


دیدار نماینده ولی فقیه استان سمنان با مدیرکل  اداره کل اوقاف و امور خیریه این استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.