در پی گرد و غبار و باران خفیف؛

مراجعه 41 نفر با علائم تنگی تنفس به مراکز درمانی اهواز

قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در حوزه سلامت از مراجعه 41 نفر پس از گردوغبار و بارندگی خفیف با علائم تنگی نفس به مراکز درمانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، دکتر رمضان احدی، قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در حوزه سلامت بیان کرد: به دنبال وقوع گرد و غبار و بارندگی خفیف در روز سه شنبه، تا ساعت 19:30، 41 نفر با علائم تنگی نفس و شبه آسم به مراکز درمانی اهواز مراجعه نمودند.

وی در ادامه اظهار داشت: مراجعه 9 نفر به بیمارستان گلستان ، 12 نفر بیمارستان فاطمه الزهرا،10 نفر بیمارستان امام خمینی (ره)، 7 نفر بیمارستان نفت، یک نفر بیمارستان مهر و 2 نفر بیمارستان آیت الله کرمی اهواز گزارش شده است.

احدی با بیان اینکه از مجموع مراجعه کنندگان یک نفر در بیمارستان گلستان اهواز و 2 نفر در بیمارستان فاطمه الزهرا بستری هستند اذعان کرد: بقیه مراجعه کنندگان به صورت سرپایی درمان و سپس مرخص شدند و بیش تر مراجعه کنندگان بزرگسال و مرد بودند.

قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در حوزه سلامت در ادامه گفت: با توجه به علائم هشدار دهنده و توصیه های لازم، انتظار می رود آمار قابل ملاحظه ای نداشته باشیم.

وی بیان داشت: بیمارستان ها و مراکز درمانی در حالت آماده باش کامل هستند و آموزش های لازم را فرا گرفته اند.

براساس گزارش اداره کل محیط زیست خوزستان، میزان غلظت گرد و غبار اهواز در ساعت 13 امروز به 58 برابر حدمجاز رسید و مدارس و مراکز آموزشی را به تعطیلی کشاند.

انتهای پیام/گ

41 نفر با علائم تنگی نفس به مراکز درمانی مراجعه کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.