آغاز ساخت سریال اوجاداغلار در ماکو

با حضور مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی تصویربرداری از سریال اوجاداغلار به صورت رسمی در ماکو آغاز شد.

آغاز ساخت سریال اوجاداغلار در ماکوبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛مسعود مجرد مدیر کل صدا و سیمای مرکزآذربایجان غربی در مراسم آغاز تصویربرداری این سریال اظهارداشت: صداوسیمای مرکزآذربایجان غربی با مشارکت و همکاری منطقه آزاد ماکو تولید سریال ۲۶ قسمتی اوجا داغلار را برنامه ریزی کرده و در این ایام مبارک کار تصویربرداری آن در منطقه زیبای ماکو شروع شده است.

مسعود مجرد با اعلام اینکه این سریال با هدف نشان دادن  توانمندی های اقتصادی و زیر ساخت های ایجاد شده در منطقه آزاد ماکو ساخته می شود گفت: معرفی  قابلیت های گردشگری منطقه ماکو هم در این سریال به تصویر کشیده خواهد شد.

وی با بیان اینکه فیلم نامه متناسبی با این کار طراحی شده و با حضور هنرمندان خوبی از استان و شهرستان ماکو این کار کلید خورده است اظهارداشت: این فیلم با بیش از حضور ۴۰ عوامل تولیدی تولید می شود.

 حجت الاسلام ایوب رنجبری، امام جمعه ماکو هم درمراسم آغاز بکار رسمی تصویر برداری این سریال با تقدیر از تلاشهای دست اندرکاران آن و با بیان اینکه اهالی منطقه ماکو همیشه به عنوان مرزبان به وظیفه خود به خوبی عمل کرده اند گفت:هر گونه اقدام فرهنگی برای شناساندن فرهنگ این منطقه بسیار قابل تقدیر است. 

حسین فروزان، مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو هم در این آیین به دو هدف ساخت این سریال در منطقه ماکو اشاره کرد و گفت: موضوع  فرهنگی و دیگری  شناسایی منطقه از بابت پتانسیل های اقتصادی و زیباییهای طبیعی ازجمله اهداف ساخت این فیلم است که می تواند برای شناخت مردم و سرمایه گذاری و گردشگری منطقه مفید باشد.

صالحی تهیه کننده سریال اوجا داغلارهم گفت: این سریال در ۵۰ لوکیشن اصلی منطقه ماکو و اطراف شامل ظرفیت های تاریخی و جغرافیایی عمرانی و اقتصادی با حدود ۴۰ نفر از عوامل تولیدی و فنی و ۳۵ نفر بازیگر و بیش از ۲۰۰  هنر مند و هنرور در حال تولید هست تا مردم استان و در نهایت مردم کشور با ظرفیت های منطقه آزاد ماکو آشنا شوند.

انتهای پیام/ن.م

ساخت سریال اوجاداغلار در ماکو آغاز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.