درخشان: باهماهنگی من آرمین در تمرینات نفت حاضر شد

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران به حاشیه‌های ایجاد شده برای آرمین میردورقی واکنش نشان داد.

درخشان: باهماهنگی من آرمین در تمرینات نفت حاضر شدبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، این روز‌ها حضور آرمین میردورقیهافبک دفاعی فوتبال کشورمان در تیم نفت تهران باعث بوجود آمدن حاشیه‌هایی عجیب برای او شده است.

حدود یک سال قبل بود که در جریان مسابقه‌ای آرمین میردورقی دچار مصدومیت شد و رباط صلیبی اش پاره شد. پروسه درمان رباط صلیبی چیزی حدود ۸ الی ۱۰ ماه زمان نیاز دارد. این بازیکن از حدود یک ماه قبل با اجازه پزشک خود توانایی پا به توپ شدن را بدست آورد.

آرمین میردورقی که قصد داشت با حضور در تمرینات تیم فوتبال نفت تهران آمادگی بدنی خود را بالا ببرد و بار دیگر در سطح اول فوتبال فعالیت کند از حدود ۳ هفته پیش با هماهنگی کادرفنی و سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در کنار بازیکن این تیم تمرینات خود را آغاز کرد. همین موضوع شروع حاشیه برای این بازیکن جوان شد.

اما خیلی زود حمید درخشان متوجه این موضوع شد و در مصاحبه ای اعلام کرد: آرمین میردورقی برای آماده سازی در تمرینات ما شرکت کرد و متاسفانه عده‌ای از این اتفاق ساده و عادی سوء استفاده کردند. آرمین بازیکن سهمیه زیر ٢٣ سال است و با ٢١ سال سن سابقه حضور و بازی در لیگ برتر را دارد. او  خودش با اجازه من سر تمرینات تیم نفت حاضر شد تا بدن خودش را آماده کند که بعد از یکی دو هفته هم ترجیح داد دیگر در تمرینات شرکت نکند و دیگر به تمرینات ما نیامد. اتفاقاً او بازیکن خوبی بود و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم. در پرسپولیس هم برادر او «مبین میردورقی» بازیکن توانمندی بود که همه متوجه این موضوع شدند عده‌ای برایش حاشیه ساخته بودند و امروز می‌بینیم همان بازیکن در لیگ یونان به موفقیت رسیده است و در برنامه نود نیز خبر‌های او پخش می‌شود.  همه دیدند این بازیکن موفق شد. فراموش نکنیم وظیفه ما حمایت و هدایت جوانان در ورزش است نه طرد کردن آن‌ها و به حاشیه بردنشان که در نهایت باعث دوری آن‌ها از ورزش شود.

حمید درخشان با این مصاحبه نشان داد که قصد دارد حاشیه ها را تیم نفت دور کند و برخلاف گذشته که از شاگرد خود دفاع نکرد سعی دارد بازیکنان با استعداد را حمایت کند.شاد بتوان گفت آرمین هم قصد دارد همانند برادر بزرگتر خود به سطح اول فوتبال اروپا برسد.

مبین میردورقی پس از ایجاد حاشیه های فراوان به بازیکنی فیکس و مفید در لیگ یک فوتبال یونان تبدیل شده است و پس از او آرمین قصد دارد همین راه را ادامه دهد اما شاید خالی از لطف نباشد که بدانید که آرمان میردورقی دیگر بردار مبین و آرمین هم فوتبال را به صورت حرفه ای دنبال می کند و سابقه حضور در تیم ملی نونهالان کشورمان را در کارنامه دارد.

درخشان: باهماهنگی من آرمین در تمرینات نفت حاضر شد

آرمان میردورقی بازیکنان ۱۹ ساله فوتبال کشورمان که یکی از چپ پا‌های فوتبال پایه است با رشد و شکوفایی می‌تواند به تیم‌های بزرگ فوتبال راه پیدا کند و برای تیمش موثر واقع شود.

آرمان میردورقی در مورد وضعیت خود گفت: من خیلی دوست داشتم در تیم سپاهان فوتبالم را ادامه دهم، اما متاسفانه پس از نقل مکان به تهران از این تیم جدا شدم. جالب اینجاست که من فوتبالم را از سپاهان شروع کردم، اما قسمت نشد برای این تیم در لیگ برتر بازی کنم که امیدوارم در آینده این اتفاق برایم رقم بخورد چراکه فوتبالم را از آنجا آغاز کرده‌ام و احساس خاصی به این تیم پرطرفدار دارم.

آرمان میردورقی سابقه قهرمانی با تیم جوانان پیکان را در لیگ برتر تهران دارد در ادامه بیان کرد: در تیم پیکان با همدلی و اتحاد و تلاش بازیکنان خوبی که داشتیم توانستیم به قهرمانی برسیم و خیلی از همبازیان من از آن تیم به بزرگسالان پیکان و همچنین استقلال رفتند اما من ترجیح دادم  به تیم گل ابریشم بروم که اتفاقا توانستیم با این تیم به جمع ٨ تیم پایانی جام حذفی راه پیدا کنیم.

میردورقی در پایان گفت: قصد دارم شانسم را برای حضور در فوتبال اروپا امتحان کنم، اما اگر این اتفاق رخ ندهد قطعا در لیگ برتر یا لیگ دسته اول کشورمان فوتبالم را ادامه خواهم داد.

آرمان میردورقی باید بداند که فوتبال ایران بی رحم است و حتی به بازیکنانی که قصد دارند حرفه ای عمل کنند و وارد حاشیه شوند رحم نمی کند، او می تواند به نمونه هایی که در کنار خود رخ داد توجه کند. مبین برادر بزرگتر اما توانست حاشیه ها را مدیریت کند و به فوتبال اروپا برسد و آرمین هم قصد دارد بدون توجه به حواشی به کار خود ادامه دهد و به هدف اصلیش برسد.

 

انتهای پیام/

وضعیت تیم فوتبال نفت تهران در لیگ برتر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار