تشییع پیکر شهید کائد خورده در آبادان

پیکر پاک شهید عارف کائد خورده از شهدای خوزستانی مدافع حرم شامگاه گذشته در آبادان تشییع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛پیکر پاک شهیدکائد خورده  با حضور جمعی از مردم و شهروندان آبادانی در سالن اجتماعات ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهر تشییع شد.

در این آیین حجت الاسلام علی ابراهیمی پور امام جمعه آبادان گفت: شهید کائد خورده شهید مکتب قرآن بود و با وجود سن کم خود، با بصیرت در جبهه مبارزه با داعش حضور یافت.

وی افزود:این شهید والامقام همواره آرزوی شهادت داشت و با حضور در میدان نبرد با تکفیری ها و در حین ماموریت مستشاری در سوریه به این آروزی دیرینه خود دست یافت و به همرزمان شهید خود پیوست.

ابراهیمی پور گفت:مقابله با توطئه ها و جلوگیری از اهداف شوم دشمنان، هوشیاری امت های اسلامی و مردم همیشه در صحنه جهاد و شهادت را می طلبد.

امام جمعه آبادان افزود:هدف شهدایی که در کشور سوریه و در جنگ با داعش جان خود را از دست می دهند حفظ آرامش هموطنان است که باید قدردان این ایثار و از خودگذشتگی باشیم.

آئین استقبال از پیکر پاک شهید عارف کائدخورده شامگاه سه شنبه در فرودگاه بین‌المللی آبادان با حضور جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان شهری آبادان برگزار شد.

بسیجی و جانباز مدافع حرم عارف کائدخودره از نیروهای اعزامی به سوریه بود که در راه دفاع از حرم و حریم اهل‌بیت(ع) در شهر ابوکمال در سوریه به شهادت رسید.

پیکر این شهید مدافع حرم فردا در شهر دزفول به خاک سپرده می شود.

انتهای پیام /د

پیکر پاک یک شهید مدافع حرم در آبادان تشییع شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.