رونمایی از سامانه جامع اطلاع رسانی نماز در بندرعباس

سامانه جامع اطلاع رسانی نماز ویژه شبکه های اجتماعی در بندرعباس رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،سامانه جامع اطلاع رسانی نماز ویژه شبکه های اجتماعی در بندرعباس رونمایی شد.

 مسعود دریس معاون امور استان ها و مدیر فضای مجازی ستاد اقامه نماز کشور در همایش نماز، مسجد و فضای مجازی در بندرعباس گفت: در این سامانه جامع اطلاع رسانی بیش از هزار و 150 بسته آموزشی و اطلاع رسانی ویژه نماز برای سنین و گروه های مختلف قرار داده شده است.

وی افزود: علاقه مندان می توانند با آدرس salat51bot@ از خدمات این سامانه استفاده کنند.

معاون امور استان ها و مدیر فضای مجازی ستاد اقامه نماز کشور گفت: فضای مجازی همراه با فرصت و تهدید است که باید از فرصتهای این فضا برای گسترش دینداری استفاده کرد.

علی رئوفی معاون هماهنگی امور اقتصادی و قائم مقام استاندر هرمزگان در برگزاری اجلاسیه سراسری نماز نیز گفت: بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز آذر ماه به میزبانی هرمزگان برگزار می شود.

سردار رضا ترابی فرمانده سپاه امام سجاد استان هرمزگان هم در این همایش گفت: امروز فضای مجازی فراگیر شده است و نمی توان آن را نادیده گرفت، بلکه باید از ظرفیت های این فضا برا توسعه فرهنگ نماز و کاهش آسیبهای اجتماعی استفاده کرد.

علیرضا درویش نژاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان نیز در این همایش گفت: فضای مجازی می تواند ما را در دعوت به نماز و نشان دادن زیبایی های نماز کمک کند.

در این همایش که با حضور فعالان کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان بندرعباس در سالن آمفی تئاتر ثارالله برگزار شد به هفت نفر از برگزیدگان و فعالان حوزه نماز، لوح سپاس و کمک هزینه یک میلیون تومانی سفر به عتبات عالیات اهدا شد.

انتهای پیام/ف

سامانه اطلاع رسانی نماز در بندرعباس رونمایی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار