فرماندار نطنز خواستار شد :

ضرورت برگزاری باشکوه روز حماسه و ایثار شهرستان نطنز

فرماندار شهرستان نطنز در جلسه شورای فرهنگ عمومی، خواستار استفاده همه ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستان در خصوص هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن روز 9 آذرماه شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،یوسف حسنی امروز در جلسه ستاد روز حماسه و ایثار شهرستان نطنز اظهار کرد: در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا، ستاد بزرگداشت روز حماسه و ایثار شهرستان نطنز در نظر دارد به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات طریق‌القدس مراسمی را با حضور خانواده معظم شهدا، رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس و مردم ولایی و شهیدپرور شهرستان نطنز در روز ۹ آذر برگزار کند.

وی افزود: واضح است که امنیت، آسایش و عزت امروز ما دستاورد بزرگ شهدای جان‌برکف انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است؛ احترام به شهدا و برگزاری جلسات به پاس یاد و خاطره‌ دلاورمردان امری بسیار مهم و مقدس است که باید با تمام توان خود در جهت تکریم و تجلیل مقام شامخ این عزیزان قدم برداریم.

فرماندار شهرستان نطنز تصریح کرد: بدون شک این مراسم فرصتی برای تجلیل از خانواده معظم شهداست که پدران، مادران، همسران و فرزندان شهدا الگوی صبر و پایداری در جامعه هستند و با تحمل سختی‌ها و مشقت‌های فراوان و با تقدیم بهترین عزیزان خود باعث عظمت و سربلندی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شدند.

وی با اشاره به نام‌گذاری ۹ آذر به عنوان روز حماسه و ایثار شهرستان نطنز در جلسه شورای فرهنگ عمومی، خواستار استفاده همه ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستان در خصوص هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن روز 9 آذرماه شد.

حسنی با اشاره به سخن معروف سید اهل قلم شهید سید مرتضی اوینی که «ما همه چیزمان را مدیون شهدا هستیم» افزود: آرامش امروز ایران اسلامی ما مدیون خون شهداست، می‌بینیم از صدر انقلاب تا کنون در همه زمینه‌ها کشور مورد  تهاجمات بی‌وقفه  بوده است که جوانان و دلاورمردان جان بر کف با حضور خود در میادین و جبهه‌های حق علیه باطل از میهن اسلامی عزیزمان دفاع کردند.

 

انتهای پیام/م 

 

جلسه ستاد روز حماسه و ایثار شهرستان نطنز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.