برگزاری همایش ملی زنان و توسعه در شیراز

رئیس کانون زنان بازرگان فارس از برگزاری همایش ملی زنان و توسعه در شیراز با حضور بانوان کارآفرین خبر داد.

برگزاری همایش ملی زنان و توسعه در شیرازبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ یلدا راهدار رئیس کانون زنان بازرگان فارس گفت: همایش ملی زنان و توسعه در سه محور توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی با حضور بیش ۱۰۰ زن کارآفرین و تمامی اعضای کانون زنان بازرگان سراسر کشور، روز چهارشنبه ۸ آذرماه در اتاق بارزگانی شیراز برگزار می‌شود.

وی افزود: در این همایش عیسی منصوری، معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال، سهیلا جلودارزاده رئیس کمیسیون کارآفرینی اتاق ایران، فاطمه مقیمی کارآفرین برتر جهان اسلام و رئیس کانون زنان بازرگان اتاق ایران، استاندار فارس و سایر مدیران و فعالان زنان در استان حضور دارند.

راهدار بابیان اینکه همایش ملی زنان و توسعه در دو پنل توسعه اقتصادی و توسعه اجتماعی و فرهنگی همراه با پرسش و پاسخ برگزار می‌شود، ادامه داد: زنان و توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، زنان و چالش‌های توسعه‌یافتگی در جوامع رو به رشد، زنان و خانواده توسعه‌یافته، زنان و مسوولیت‌های اجتماعی، زنان و فناوری، زنان و دانش و زنان و فناوری از محور‌های این همایش است.


وی با اشاره به بررسی پرونده هزار و ۵۰۰ نفر از زنان کارآفرین فارس جهت انتخاب بانوان برتر در بخش‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، از قدردانی از این بانوان در پایان همایش ملی زنان و توسعه خبر داد.

راهدار اظهار داشت: هدف از برگزاری این همایش عارضه‌یابی از موانع موجود بر سر راه فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و هم‌راستا کردن سیاست‌گذاری‌های مشترک در حوزه زنان است.

معاون اتاق بازرگانی شیراز با اشاره به تهیه بانک اطلاعاتی زنان کارآفرین فارس در کانون زنان بازرگان اتاق شیراز، تصریح کرد: از بین ۵ هزار زن کارآفرین و فعال اقتصادی معرفی‌شده، یک هزار و ۵۰۰ زن کارآفرین طبق شاخص‌های اتاق بازرگانی شناسایی شدند.
انتهای پیام/ر

 تهیه بانک اطلاعاتی زنان کارآفرین فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.