اعلام برنامه های هفته بسیج در بهزیستی بیرجند

برنامه های گرامیداشت هفته بسیج توسط فرمانده بسیج پایگاه شهید رخشانی بهزیستی بیرجند تشریح شد.

اعلام برنامه های هفته بسیج در بهزیستی بیرجندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛مرتضی شجاعی مندی فرمانده بسیج پایگاه شهید رخشانی بهزیستی بیرجند صبح امروز در جمع خبرنگاران از برپایی نمایشگاه توانمندی های بسیج مردمی جامعه هدف بهزیستی خبر داد .

وی با بیان اینکه تبیین نقش تحول‌آفرین فرهنگ بسیجی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی به‌عنوان یک راهبرد اساسی و قابل توجه است،گفت:نقش بسیج در حوزه اقتدار، تبیین آمادگی‌ها، قابلیت‌ها و توانمندی‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود:اهمیت بسیج در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و تلاش در راستای تحقق شعار سال در حوزه فرهنگ و اقتصاد از اهداف و برنامه‌های اصلی بسیج است.

مرتضی شجاعی مندی به برنامه های اجرایی در طول هفته بسیج اشاره نمود و افتتاح نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد در محلات،شرکت در اجتماع بزرگ بسیجیان،برگزاری جلسه گفتمان بسیج،غبار روبی گلزار شهدای گمنام،شرکت در مراسم سیاسی عبادی نماز جمعه و برپایی جلسه حلقه صالحین ویژه خواهران و برادران را از جمله این برنامه ها عنوان کرد.

فرمانده بسیج پایگاه شهید رخشانی بهزیستی بیرجند با بیان اینکه دیدار با تعدادی از همکاران بسیجی بازنشسته یکی دیگر از برنامه های این هفته است،گفت:تقدیر از بسیجیان فعال در عرصه های اجتماعی و فرهنگی،برگزاری مسابقات احکام و تربیتی،برگزاری دعای توسل و برگزاری مسابقات ورزشی از دیگر برنامه های این هفته است.

وی در پايان بر برگزاری باشكوه و منسجم برنامه های گراميداشت هفته بسيج تأكيد نمود.

انتهای پیام/غ

تشریح برنامه های هفته بسیج در بهزیستی بیرجند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.