بارش باران؛

بارش۲۴ میلیمتر باران در لرستان

مدیرکل هواشناسی لرستان از بارش ۲۴ میلیمتری باران در روز‌های اخیر در سطح این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ محمدناصر هاشمی مدیرکل هواشناسی لرستان بیان کرد: خوشبختانه در روز‌های گذشته شاهد بارندگی‌های مناسبی در سطح لرستان بودیم.

وی ادامه داد: بر همین اساس مقدار بارش نقطه‌ای سامانه بارشی اخیر در مراکز شهرستان‌های استان از آغاز بارش تا ساعت ۱۹ روز چهارشنبه در خرم‌آباد ۳۱، دوره ۳۲، بروجرد ۱۴، الیگودرز ۸، الشتر ۲۱ و نورآباد ۲۷ میلیمتر بوده است.

وی ادامه داد: همچنین در شهرستان‌های دورود ۱۷، ازنا ۱۴، کوهدشت ۳۸، رومشکان ۳۸، پلدختر ۲۵ باران باریده است.

مدیرکل هواشناسی لرستان افزود: افت دما طی امشب، فردا و روزجمعه بسیار محسوس و حائز اهمیت بوده و این سامانه تا فردا در سطح آسمان استان فعال است، البته امشب ممکن است به دلیل سرما بارش برف خیلی خفیفی در ارتفاعات داشته باشیم.

هاشمی عنوان کرد: نسبت به سال قبل ۸۴ درصد افزایش بارندگی در سطح استان به وقوع پیوسته، اما نسبت به وضعیت نرمال ۷۴ درصد کاهش بارندگی داشته‌ایم.

این مسئول اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود میزان بارندگی‌ها در پاییز امسال ۱۰ تا ۲۰ درصد کمتر از نرمال باشد و بین ۸۰ تا ۱۰۰ میلیمتر بارندگی پاییزی داشته باشیم.

مدیرکل هواشناسی لرستان عنوان کرد: به هر حال سامانه تا فردا وجود دارد و امشب ممکن است به دلیل سرما بارش برف خیلی خفیفی در ارتفاعات داشته باشیم.

انتهای پیام/م

۲۴ میلیمتر باران در لرستان بارید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار