رئیس کمیته داوران هیات فوتبال استان بوشهر

9 بوشهری آزمون داوری در مسابقات فوتبال کشور را با موفقیت پشت سرگذاشتند

-رئیس کمیته داوران هیات فوتبال استان بوشهرگفت: در راستای ارتقای سطح قضاوت داوران این استان 9 بوشهری آزمون داوری در مسابقات فوتبال کشوری را با موفقیت پشت سرگذاشتند.

9 بوشهری آزمون داوری در مسابقات فوتبال کشور را با موفقیت پشت سرگذاشتندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،علیرضا سعیدی گفت : از بین داوران هفت نفر در لیست کشوری قرار داشتند و 2 نفر نیز بتازگی موفق به حضور در این لیست شدند.
وی بیان کرد: قاسم بحرانی، کیوان امیری، سید جواد آزاد، اکبر عمرانی، علیرضا رستمیان و محمود صفائیان هفت داوری بودند که پیش از این در لیست کشوری قرار داشتند ولی به دلیل طی نکردن آزمون ویژه بازی ها از دادن قضاوت به آنها در بازی های کشوری جلوگیری می شد.
سعیدی افزود: محمدرضا صدیق فرشیان و مصطفی دریانورد نیز بتازگی به لیست داوران کشوری اضافه شدند.
وی گفت: داوران یاد شده با گذراندن آزمون از این پس می توانند بازی های لیگ 2 فوتبال کشور به پایین و بازی های فوتبال رده سنی پایه را قضاوت کنند.
سعیدی یادآورشد: اکنون 40 داور بوشهری در امر قضاوت مسابقات فوتبال فعال هستند که انتظار می رود با ورود داوران جدید شاهد فعالیت چشمگیر داوران استان در مسابقات فوتبال کشوری باشیم.
وی گفت: داوری فوتبال استان بوشهر در این چند سال رشد قابل توجهی داشته و نمونه آن محمد حسن زاهدی فر داور موفق دشتستانی است که تاکنون بازی های بسیار مهم و حساسی از لیگ برتر فوتبال کشور را سوت زده است.
وی ادامه داد: بزودی نیز یک دوره کلاس آموزشی داوری درجه 2 فوتبال در بوشهر برگزار می شود که افراد داوطلب برای حضور دراین دوره می توانند از طریق هیات فوتبال اقدام به نام نویسی کنند.

انتهای پیام/پ

موفقیت داوران استان بوشهر در آزمون داوری

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.