عضو شورای شهر اردبیل؛

شهرداری اردبیل برای احیای تیم فوتبال شهرداری تلاش کند

رييس كميسيون حقوقی و ايثارگران شورای شهر اردبیل گفت: شهرداری برای احیای تیم فوتبال شهرداری اردبیل تلاش کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، جواد انصاری، رييس كميسيون حقوقی و ايثارگران شورای شهر اردبیل از خواسته هزاران جوان اردبیلی برای حضور نماینده‌ای از استان در لیگ‌های مطرح فوتبال کشور خبر داد و تأکید کرد: شهرداری برای احیای فوتبال اردبیل همت کند.

وی با اظهار گلایه‌مندی از وضعیت بلاتکلیفی تیم فوتبال شهرداری اردبیل، افزود: شهرداری اردبیل می‌بایست دستور شایسته‌ای را در مسیر  احیای تیم فوتبال شهرداری صادر کند و اعضای شورای اسلامی شهر هم از هرگونه اقدام برای شکوفایی فوتبال استان حمایت خواهند کرد.

رئیس کمیسیون حقوقی و ایثارگران شورای شهر اردبیل تصریح کرد: تیم فوتبال شهرداری زمانی مدعی صعود به لیگ برتر فوتبال کشور و جزء تیم‌های مطرح لیگ دسته یک بود، اما این روزها متأسفانه حال و روز خوشی ندارد و با کش و قوس‌های فراوان روز به روز به سمت نابودی پیش رفته و به دلیل مدیریت نامناسب و نبود حمایت از سوی مسؤولان و برخی حواشی دچار مشکلات عدیده‌ای شده است.

انصاری یادآور شد: دلسوختگان فوتبال و ورزش می‌بایست در ورود به عرصه‌هایی که بوی نفاق و تفرقه افکنی به مشام می‌رسد خودداری کرده و با پیدا کردن دلایل شکست و ناکامی‌های گذشته، با انجام آسیب شناسی اصولی و علمی زمینه احیای دوباره فوتبال شهرداری را فراهم سازند.

وی بیان کرد: نگاه سیستمی و برنامه محور می‌تواند چراغ راه آینده ورزش فوتبال و بازگردانی دوباره نشاط و شادابی جوانان ورزش دوست اردبیل باشد و با هماهنگی، یکدلی و رعایت سلسله مراتب در سطوح مختلف مدیریتی، تعامل و ارتباط صحیح و مناسب با هیأت فوتبال استان و نظارت صحیح و به موقع در زمینه باشگاهداری به فوتبال استان برای حضور در لیگ‌های حرفه‌ای کشور کمک کرد.

وی با تأکید بر ضرورت همراهی تمامی نهادهای اجرایی از جمله اداره‌کل ورزش و جوانان، نیروی انتظامی و اورژانس، ادامه داد: شورای شهر و شهرداری برای برگزاری نشست‌های علمی و فنی با حضور پیشکسوتان، اهالی فوتبال و دلسوزان این ورزش از آمادگی لازم برخوردار بوده تا شاید با ارائه راهکارهای مناسب و تشکیل کمینه فنی قوی برای احیای فوتبال شهرداری اردبیل برنامه‌های مناسبی ارائه شود.

 

انتهای پیام/ح

شهرداری دستور شایسته‌ای را در مسیر  احیای تیم فوتبال اردبیل صادر کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.