استاندار بوشهر:

آموزش‌های مهارتی در اولویت برنامه‌های زندان‌های استان بوشهر قرار گیرد

استاندار بوشهر با تاکید بر توجه به کاهش آسیب‌های اجتماعی زندانیان هنگام خروج از حبس گفت: در این راستا آموزش‌های مهارتی در اولویت برنامه‌های اداره کل زندان‌های استان بوشهر قرار گیرد.

آموزش‌های مهارتی در اولویت برنامه‌های زندان‌های استان بوشهر قرار گیردبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند صبح امروز در نشست با مسئولان اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان بوشهر با تاکید بر نقش مهم این حوزه در تحقق انتظارات جامعه اظهار داشت: اداره کل زندان‌ها نقش مهم و سنگینی در تحقق مطالبات جامعه دارد که در این راستا اصلاح تربیت افراد در حبس مورد توجه ویژه است. اداره کل زندان‌ها در کنار نگه‌داری رسالت مهم تربیتی بر عهده دارد. مهارت‌آموزی، کارآموزی و اصلاح تربیت نقش مهمی در اشتغال زندانی و کاهش تکرار جرم دارد.

استاندار بوشهر با تاکید بر توجه به آموزش‌های مهارتی زندانیان تصریح کرد: هر چند خدمات اداره کل زندان‌ها در بخش‌های مختلف قابل تقدیر است، ولی باید در برنامه‌های تربیتی، مهارت‌آموزی و آموزشی کار‌های بیشتری صورت گیرد. آموزش‌های مهارتی باید در اولویت برنامه‌های اداره کل زندان‌های استان بوشهر قرار گیرد. کاهش آسیب‌های اجتماعی در هنگام خروج از زندان یکی از موارد مهم است که در این راستا اشتغال‌زایی آنان با مهارت‌آموزی نقش مهم و تاثیرگذاری دارد.

وی، با تاکید برنقش مهم اشتغال در عدم بازگشت مجدد زندانی گفت: در زندان آموزش مهارت‌های مختلف که منتهی به اشتغالزایی و کسب درآمد برای زندانیان شود زمینه جلوگیری از بازگشت مجدد آنان را فراهم می‌آورد.

استاندار بوشهر بر تامین بودجه مورد نیاز اداره کل زندان‌های استان بوشهر برای اجرای طرح‌های مختلف تدوین شده تاکید کرد.

انتهای پیام /پ

آموزش‌های مهارتی در اولویت برنامه‌های زندان‌های استان بوشهر قرار گیرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.