کاهش دمای هوای استان در ساعات آینده/نیاز زلزله زدگان به کانکس

رییس پیش بینی اداره هواشناسی استان کرمانشاه گفت: هوای استان طی امروز و امشب در برخی ساعات نیمه ابری همراه با وزش باد و بارش پراکنده پیش بینی می شود.

سعید قاسمی  رییس پیش بینی اداره هواشناسی استان کرمانشاه گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  با بیان اینکه این بارش پراکنده در مناطق سردسیر استان به صورت رگبار برف و در مناطق گرمسیر  به شکل باران پراکنده پدیدار می شود گفت: این بارش ها در منطقه اورامات بیشتر  رخ می دهد.

وی به دمای هوای مناطق زلزله زده استان  کرمانشاه اشاره کرد و گفت: سرپل ذهاب دیشب در سردترین ساعات 6درجه بالای صفر و در گرمترین ساعت روز گذشته به دمای  15 درجه بالای صفر رسید و پیش بینی می شود امروز دمای هوای سرپل ذهاب در سردترین ساعت به 1درجه بالای صفر و در گرمترین ساعت به 14درجه بالای صفر برسد.

به گفته رییس پیش بینی اداره هواشناسی استان کرمانشاه نوسان دمای شهرستان قصرشیرین در روز گذشته بین 6 تا 17درجه سانتی گراد بود و پیش بینی می شود  که امروز در سردترین ساعت به 3درجه بالای صفر می رسد و در گرمترین ساعات روز به 16 درجه بالای صفر خواهد رسید.

وی با بیان اینکه در روز گذشته گواوور با 5درجه زیر صفر سردترین نقطقه استان گزارش شده است گفت:روز گذشته کرمانشاه در سردترین ساعت به 2درجه بالای صفر رسیدو امروز شهر کرمانشاه در سردترین ساعت به 3درجه زیر صفر می رسد و سایر مناطق سردسیر استان دمای بین -5 تا -7 درجه را  تجربه می کنند.

وی  با اشاره به برودت هوا در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه گفت: اسکان  موقت حادثه دیدگان در کانکس ها و تامین نیاز زلزله زدگان به وسایل گرمایشی  با توجه به سرمای هوا در این مناطق بسیار ضروری است.

انتهای پیام/ز

کاهش دمای هوا در استان کرمانشاه

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار