لزوم تقویت خط حمله در ادامه فصل

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تیم ما بعد از رسیدن به گل اول کمی با استرس بازی می‌کند که با بچه‌‌ها این موضوع را مطرح کرده‌ایم و در ادامه هم باید خط حمله ما کمی تقویت شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سیدسیروس پورموسوی امروز در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشحال هستیم که فردا مقابل یکی از تیم‌های قدیمی و ریشه‌دار و یکی از پرافتخارترین مربیان ایران بازی می‌کنیم که به جذابیت‌های بازی می‌افزاید.

وی افزود: همیشه دیدارهای دو تیم جذاب بوده است و امیدواریم تیمی که تلاش بیشتری می‌کند در بازی فردا به نتیجه برسد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بیان داشت: هر دو تیم با توجه به شرایط جدول به دنبال سه امتیاز هستند و در مقابل تیمی بازی می‌کنیم که بازیکنان آن‌ها چندسال باهم دیگر بوده‌اند و سرمربی قوی دارند؛ امتیاز گرفتن مقابل چنین تیمی کار سختی است اما ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم.

وی درباره مصدوم و محرومان این تیم گفت: تنها یوسف وکیا مصدوم است و بازیکن محرومی نداریم.

پورموسوی عنوان کرد: ارتباط خوبی با تیم‌های پایه داریم و از روز اول این ارتباط وجود داشته است؛ مجموعه باشگاه بهترین روزهای خودش را سپری می‌کند و هفته‌ گذشته هفته خوبی بود و امیدواریم تداوم داشته باشد.

وی در پایان در مورد آمار گل‌زنی پائین این تیم بیان کرد: بعد از بازی با تیم پارس این موضوع را با بچه‌ها مطرح کردیم و تلاش کردیم که بعد از گل اول با استرس کمتری بازی کنیم؛ متاسفانه بعد از گل اول بچه‌ها کمی با استرس بازی می‌کنند و در تمرینات گذشته این موضوع را به آن‌ها گوشزد کرده‌ایم تا بتوانیم به گل‌‌های بیشتری برسیم و البته باید تیم ما در خط حمله کمی تقویت بشود.

 

انتهای پیام/م

 

نشست خبری سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان پیش از دیدار با تیم ذوب آهن اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.