فرمانده انتظامی بوشهر:

سارق مسلح مغازه‌های برازجان دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: سارق مسلحی که با اسم مستعار «بهنام شب رو» با تهدید اسلحه از مغازه‌های شهر برازجان سرقت می‌کرد دستگیر شد.

سارق مسلح مغازه‌های برازجان دستگیر شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار خلیل واعظی ظهر جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه وجه نقد از چند سوپرمارکت در شهر برازجان پلیس آگاهی شهرستان با تشکیل تیم‌های عملیاتی ویژه شناسایی و دستگیری سارق را در دستور کار قرار داد.

وی با بیان اینکه سارق در ساعات پایانی شب پس از پوشاندن سر و صورت خود با اسلحه کلت کمری وارد مغازه شده و با تهدید فروشنده، وجوه نقد را به سرقت می‌برد اظهار داشت: با تحلیل سرقت‌های رخ داده مسیرهای احتمالی حرکت سارق تحت پوشش های انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان بوشهر اظهار داشت: حدود ساعت یک بامداد جمعه سوم آذر بعد از خلوت شدن خیابان سارق پس از ورود به مغازه ای در خیابان دانش آموز در طرح عملیاتی پلیس قرار گرفت که پس از تعقیب و گریز با سرعت عمل تیم عمل کننده پلیس سارق دستگیر و به پلیس آگاهی برازجان منتقل شد.

وی خاطرنشان کرد: این سارق ۲۵ ساله سابقه‌دار که سال قبل نیز به اتهام تیرانداری به سمت یک اداره دولتی دستگیر و به زندان رفته بود تا کنون به پنج فقره سرقت مسلحانه از مغازه های شهر برازجان اعتراف کرده است.

سردار واعظی بیان کرد: از این سارق مسلح یک قبضه اسلحه و یک دستگاه موتورسیکلت مورد استفاده در سرقت کشف و مالبختگان نیز در مواجهه حضوری وی را شناسایی کردند.

وی با بیان اینکه احتمال می‌رود سرقت به همین شیوه در برخی دیگر از شهرستان‌های استان نیز در سوابق این متهم باشد تصریح کرد: این متهم برای تحقیقات تکمیلی همچنان در اختیار پلیس است.

انتهای پیام/پ

سارق مسلح مغازه‌های برازجان دستگیر شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.