امام جمعه الشتر:

بسیج حافظ ارزش هاست

امام جمعه الشتر گفت: بسیج، حافظ ارزش‌ها و خار چشم دشمنان است و غلبه بر توطئه استکبار، جز با تفکر بسیج ممکن نیست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام والمسلمین سید سجاد موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه الشتر ضمن تبریک هفته بسیج، گفت: تجلیل از بسیج و یادآوری این هفته، ترویج اندیشه‌های اسلام ناب محمدی (ص) است.

وی افزود: یادآوری هفته بسیج، یادآوری ارزش هاست چرا که بسیجیان همواره مدافعان مخلص ارزش‌های اسلامی و انسانی بوده و هستند.

خطیب جمعه الشتر بسیج را خار چشم دشمنان خواند و با اشاره به محو گروه تروریستی داعش با تکیه بر تفکر بسیج و جوانان بسیجی، تصریح کرد: امروز تفکر بسیج توانسته است استکبار و ایادی آن را به ذلت و خواری بکشاند و محو گروه ضد انسانی داعش جز با تکیه بر فرهنگ و تفکر بسیج ممکن نبود.

وی ادامه داد: بسیج متعلق به هیچ قشری و گروهی نیست بلکه بسیج سرباز ولایت و حاضر در همه عرصه‌ها برای دفاع از اسلام و ارزش‌های اسلامی است.

امام جمعه الشتر توجه به جوانان را یکی از شاخص‌های پیشرفت و توسعه دانست و گفت: نمونه بارز استفاده از ظرفیت جوانان مومن و انقلابی، غلبه بر غده سرطانی داعش بود و اگر در همه عرصه ها، کار به این جوانان سپرده و به آنان اعتماد شود مطمئنا" شاهد پیشرفت‌های همه جانبه کشور خواهیم بود.

وی افزود: در طول تاریخ پربرکت انقلاب اسلامی نمونه‌های بزرگتری از حضور جوانان مومن و انقلابی در عرصه‌های مختلف وجود دارد که راه انقلاب را هموارتر کرد و موجب عزت و سرافرازی ملت ایران و دنیای اسلام شد که پیروزی کشور در هشت سال جنگ تحمیلی نابرابر و ایستادگی در برابر دشمنان تا بن دندان مسلح، از آن جمله است.

حجت الاسلام موسوی در ادامه ضمن تبریک نابودی داعش به مقام معظم رهبری و سردار سلیمانی، به توطئه شبانه روزی دشمنان اشاره و تاکید کرد: دشمنان هرگز بیکار نخواهند نشست و دست از فتنه انگیزی بر نخواهند داشت لذا باید هوشیاری و آمادگی مقابله با هر فتنه‌ای کاملا حفظ شود و البته استکبار و نوکران آن‌ها بدانند که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و بسیجیان سرافراز و همیشه در صحنه خواهند توانست تا هر فتنه و تطئه‌ای را در بدو ایجاد آن از بین ببرند.

وی در پایان از حضور رهبر معظم انقلاب در مناطق زلزله زده کرمانشاه ابراز تشکر کرد و خاطرنشان ساخت: همانگونه که مقام معظم رهبری تاکید داشتند، نباید به این حد از کمک‌ها قانع بود بلکه در راستای آبادانی و عمران منطقه آسیب دیده از زلزله کرمانشاه، همه مسئولان باید تلاششان را مضاعف نمایند.

انتهای پیام/م

بسیج حافظ ارزش ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار