راه اندازی اولین نمايشگاه عکس در ولايت بدخشان

اولین نمايشگاه عکس به همکاری رياست اطلاعات و فرهنگ ولايت بدخشان در شهر نو فيض آباد اين ولايت از سوى عکاسان جوان حرفه ای و آماتور راه اندازی شد.

راه اندازی اولین نمايشگاه عکس در ولايت بدخشانبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، اولین نمايشگاه عکس به همکاری رياست اطلاعات و فرهنگ ولايت بدخشان در شهر نو فيض آباد اين ولايت از سوى عکاسان جوان حرفه ای و آماتور راه اندازی شد.

نقيب الله ثاقب يار، رئيس اطلاعات وفرهنگ ولايت بدخشان گفت: در اين نمايشگاه، زيبايى هاى طبيعى ولايت بدخشان جهت معرفى بيشتر اين ولايت به نمايش گذاشته شده است.

صديقی لعل زاد، مدیر توريزم رياست اطلاعات و فرهنگ ولايت بدخشان گفت که اين نمايشگاه عکس، يک مفهوم کلان را به مردم مى رساند؛ هدف اين نمايشگاه معرفی جاذبه های توريستی وديدنی بدخشان به مردم  است و هدف کلی اين نمايشگاه، صلح وهمبستگی مردم افغانستان می باشد.

نور آريا يکی ازعکاسان حرفه ای که عکس های خود را در اين نمايشگاه به نمايش گذاشته است گفت: مدت هفت سال مى شود که به هنر عکاسی روی آوردم و از دوسال به اينطرف عکاسی را به صورت حرفه ای مى آموزم. ما دراين نمايشگاه طبيعت زيبای بدخشان وفرهنگ اصيل آن را به تصوير کشیده ايم.

قابل ذکر است که در اين نمايشگاه بيش از ۶۰ قطعه عکس از چهار عکاسی حرفه ای و آماتور بدخشان به نمايش گذاشته شده است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار