اخراج نیروهای استخدام شده بدون ضابطه در شهرداری یاسوج

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهرداری و شورای شهر یاسوج با اخراج نیروهای استخدام شده فله‌‌ای و بدون ضابطه در شهرداری یاسوج موافق هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  سید عبدالکریم عزیزی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: نشستی با حضور شورای شهر، شهردار، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دفتر امور شهری استانداری در زمینه تعیین تکلیف نیروهای فله‌ای استخدام شده بدون ضابطه در شهرداری یاسوج برگزار شد که در نهایت به نتیجه نرسیدیم.

وی عنوان کرد: مقرر شد تا پایان این هفته نشست دیگری در این زمینه داشته باشیم که امیدوارم با نگاه تعقلی اعضا به مسئله بتوانیم به یک جمع بندی نهایی که در آن حقی از کسی تضییع نشود، برسیم.

عزیزی با بیان اینکه در این نشست اتهاماتی متوجه دفتر امور شهری و شورای استانداری شد که در اخر این اتهامات رفع شدند، افزود: طبق بررسی‌های انجام شده مشخص شد شهردار سابق به همراه معاونان و برخی کارمندان در استخدام‌ نیروهای شرکتی بدون ضابطه نقش داشته‌اند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: شهردار فعلی و شورای شهر یاسوج در زمینه اخراج نیروهای بدون ضابطه حرفی ندارند و تاکید دارند مطابق با قانون عمل می‌کنند.

در آخرین روزهای کاری شهردار سابق یاسوج نزدیک به 30 نیروی شرکتی بدون طی کردن مراحل لازم به بدنه بزرگ شهرداری یاسوج اضافه شدند که سبب نگرانی مردم به دلیل تبعیض بین جوانان شده است.

انتهای پیام/ش

شهردار و شورای شهر یاسوج با اخراج نیروهای استخدام شده بدون ضابطه موافق‌‌‌‌‌‌اند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.