در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

تدوین «دوباره زندگی» به پایان رسید/ آغاز صداگذاری فیلم رضا فهیمی

حمیدرضا قربانی گفت: تدوین فیلم سینمایی دوباره زندگی به پایان رسیده و وارد مرحله صداگذاری شده است.

حمیدرضا قربانی کارگردان و تدوینگر سینما، در خصوص آخرین وضعیت تولید «دوباره زندگی» که تدوین آن را بر عهده دارد، به خبرنگار  حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: تدوین این اثر به پایان رسید و وارد مرحله صداگذاری شده است.

 وی درباره ویژگی های این فیلم بیان کرد: «دوباره زندگی» فضای انسانی و اخلاقی دارد و فیلمی روان، ساده و جذاب است.

این کارگردان با اشاره به علت همکاری با این پروژه اظهار داشت: زمانی که فیلمنامه را خواندم، به حس و حال کار قبلی خودم نزدیک بود و جذابیت های خاص خودش را داشت؛ از طرفی رضا فهیمی پیش از این، فیلم کوتاه «کودکان ابری» را ساخت که موفق بود و یکی دیگر از دلایل من برای همکاری با این کارگردان شد.

قربانی درباره نحوه کارگردانی فهیمی در «دوباره زندگی» گفت: این کارگردان فیلمی بی شیله پیله و ساده را ساخته و بر عکس برخی کارگردان های اول به دنبال انجام کارهای عجیب و غریب و پررنگ تر کردن فضای کارگردانی خودش در آن نیست. یعنی دو مقوله توجه به داستان و کارگردانی را همزمان پیش برده و فیلم در جهت فیلمنامه کارگردانی شده است.

شایان ذکر است که  فیلم سینمایی «دوباره زندگی» اولین ساخته بلند سینمایی رضا فهیمی محسوب می‌شود و مراحل فیلمبرداری این فیلم در سکوت خبری به پایان رسید.

گلاب آدینه با ایفای نقشی متفاوت در کنار شمس لنگرودی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

رضا فهیمی پیش از این در عرصه ساخت فیلم کوتاه فعالیت داشته و فیلم کوتاه «کودکان ابری» آخرین ساخته کوتاه این کارگردان موفق به دریافت جوایز بسیاری از جشنواره‌های داخلی و بین‌المللی شده است. این فیلم سال گذشته به عنوان نماینده فیلم کوتاه در اسکار معرفی شد.

خاطرنشان می‌شود؛  اولین نمایش فیلم سینمایی «دوباره زندگی» در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر خواهد بود. سیدعلیرضا علویان، طراحی و ترکیب صدای «دوباره زندگی» را به عهده دارد و همچنین فرم حضور در سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر نیز به دفتر جشنواره تحویل داده شده است.

سایر عوامل این فیلم عبارتند از:

کارگردان: رضا فهیمی، تهیه‌کننده: حسین پورمحمدی، نویسندگان: مجید اسماعیلی پارسا و امیرمحمد عبدی.

انتهای پیام/

 

فضای اخلاقی در فیلم یک کارگردان اولی موج می زند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار