جمله‌ سید حسن نصرالله درباره نقش رهبر انقلاب در مبارزه با داعش

محمدحسین رنجبران، مجری برنامه‌های تلویزیون، خاطره‌ای در خصوص دیدار نماینده رهبر در سوریه با سید حسن نصرالله را روایت کرد.

ماجرایی که نماینده رهبر انقلاب از نقش حضرت آقا در مبارزه با داعش گفتندبه گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدحسین رنجبران مجری جوانی که در سالهای اخیر به واسطه برنامه‌های "شناسنامه" و "دیروز امروز فردا" شناخته شده است با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش به بیان خاطره‌ای از سفر به سوریه پرداخت و پیروزی بزرگ بر داعش را تبریک گفت.

محمد حسین رنجبران در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"در سفر به سوریه خدمت آیت الله طباطبایی نماینده رهبر انقلاب در سوریه رسیدیم، صحبت‌های مختلفی کرد، اما وقتی به نقش حضرت آقا در ماجرای سوریه و عراق و مبارزه با داعش رسید خاطره‌ای از دیدارش با سید حسن نصرالله تعریف کرد که همه متحیر ماندند، آقای طباطبایی اینطور نقل کرد:"سید حسن نصرالله می‌گفت: وقتی بخواهند در روز قیامت ثواب مدافعان حرم را به آن‌ها بدهند اول همه ثواب را به رهبر انقلاب آیت الله خامنه‌ای می‌دهند و بعد به هریک از مدافعان حرم ثوابی ویژه عنایت می‌گردد و ... "
این یعنی اینکه حضرت آقا چه نقش ویژه‌ای در این مقطع تاریخی داشتند.
پی نوشت:
پیروزی بزرگ بر داعش که با مجاهدت فداکارانه حاج قاسم سلیمانی و سید حسن نصرالله و نیرو‌های بسیجی شان بدست آمد برهمه مبارک."

 ماجرایی که نماینده رهبر انقلاب از نقش حضرت آقا در مبارزه با داعش گفتند

انتهای پیام/

خاطره ای خواندنی از دیدار نماینده رهبر معظم انقلاب با سید حسن نصرالله

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار