پرونده سنگین حقوقی پرسپولیس بسته شد

باشگاه پرسپولیس موفق شد تا پرونده سنگین حقوقی خود را در فیفا ببندد.

پرونده سنگین حقوقی پرسپولیس بسته شدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ باشگاه پرسپولیس آخرین طلب ژوزه را به حساب یک صرافی واریز کرد تا پرونده بدهی سنگین به این مربی پرتغالی مختومه شود. 

باشگاه پرسپولیس به علت بدهی سنگین به مانوئل ژوزه مطالبات این سرمربی را در سه قسط به حساب یک صراف در خارج از کشور واریز کرد. البته صرافی درصدی را به عنوان کارمزد از پول واریز شده برمی داشت و همین موضوع باعث شده بود که 660 یورو کمتر به حساب ژوزه بریزد.
پس از اینکه سرمربی پرتغالی پیشین پرسپولیس اعلام کرد که تخفیفی به این باشگاه نمی دهد، باشگاه مجبور شد که روز سه شنبه هفته قبل 660  یورو را به حساب صرافی بریزد تا به طور کامل با این مربی تسویه حساب کرده باشد. 

البته پرسپولیسی ها منتظر رسید پرداخت مطالبات ژوزه هستند تا آن را به فیفا ارسال کنند و پرونده این مربی در فیفا مختومه شود. 

بی تدبیری مدیران گذشته باشگاه پرسپولیس باعث افزایش بدهی ژوزه شد

علی جمشیدی معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس ضمن تایید این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: طبق توافق با ژوزه توانستیم مطالبات این مربی را به صورت قسط بندی پرداخت کنیم. البته یک مقدار از طلب ژوزه را هفته گذشته پرداخت کردیم تا پرونده این مربی در فیفا بسته شود. 

او در پایان خاطر نشان کرد: بی تدبیری مدیریت گذشته باعث شد که مبلغ بدهی ما به ژوزه افزایش یابد. البته با درایت طاهری توانستیم بدهی این مربی را پرداخت کنیم تا با مشکل مواجه نشویم. 

انتهای پیام/ 

آخرین وضعیت پرداخت بدهی ژوزه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۷:۲۳ ۰۴ آذر ۱۳۹۶
حتما با هدایهای نقدی کمک به زلزله زندگان اسلام اباد تامین و بسته شده
United States of America
ناشناس
۱۷:۱۵ ۰۴ آذر ۱۳۹۶
چطور بسته شد بدون مدیر عامل حتما با باجریمه سایر تیمها
United States of America
ناشناس
۱۶:۱۰ ۰۴ آذر ۱۳۹۶
خداروشکر
آخرین اخبار