سرهنگ خرم روی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

کشف بیش از یک تن مواد افیونی و دستگیری ۲ سوداگر در بندرعباس

فرمانده دریابانی بندرعباس از اجرای عملیات موفقیت‌آمیز مرزبانان بندرعباس علیه سوداگران مرگ و کشف بیش از یک تن مواد افیونی و دستگیری دو سوداگر در این عملیات خبر داد.

کشف بیش از یک تن مواد افیونی و دستگیری ۲ سوداگر در بندرعباسسرهنگ علی اصغر خرم روی فرمانده دریابانی بندرعباس در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: مرزبانان پاسگاه مرزی ساحلی کولغان شهرستان بندرعباس در راستای تشدید اقدامات عملیاتی و مبارزه با سوداگران مرگ، با اشرافیت اطلاعاتی بر منطقه، مطلع شدند قاچاقچیان قصد دارند یک محموله بزرگ از مواد مخدر را از سواحل بندرعباس  به وسیله شتر به سمت روستای اطراف انتقال دهند.

وی افزود: بلافاصله اکیپی منسجم به موقعیت اعزام و پس از ساعت‌ها اجرای کمین توانستند کاروان شتر‌ها را به همراه ساربانان آن مشاهده کنند.

فرمانده دریابانی هرمزگان تصریح کرد:ماموران بلافاصله پس از مشاهده و شناسایی قاچاقچیان در یک عملیات غافلگیرانه و سریع موفق شدند یک هزار و ۳۳ کیلوگرم موادمخدر شامل ۵۷۰ کیلوگرم تریاک،۲۶۰ کیلوگرم حشیش و ۲۰۳ کیلوگرم هروئین را کشف کنند.

سرهنگ خرم روی با تاکید بر اینکه مرزداران این استان اجازه هیچگونه تجاوز به مرز‌های جنوب کشور را نخواهند داد، گفت: ماموران در این عملیات موفق شدند ضمن مهار ۸ شتر و دستگیری ۲ نفر سوداگر مرگ، مقادیر قابل توجهی مهمات را کشف کنند.

انتهای پیام/

دستگیری 2 سوداگر مرگ در بندرعباس و کشف بیش از یک تن موادمخدر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار